關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 香港教育學院賽馬會小學
發新帖
查看: 1219|回覆: 2
go

香港教育學院賽馬會小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


119
1#
發表於 07-8-20 21:35 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  
   0    0    0    0

Rank: 1


21
2#
發表於 07-8-23 18:06 |只看該作者
原文章由 lovely_ee 於 07-8-20 21:35 發表
Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  



lovely_ee,

我個仔間幼稚園會有個關於尼間小學既座談會, 到時我幫你問問你既問題啦, 不過要9月中, 但你可以上佢地個網睇下先, 仲有時間,你諗下有乜野想知, 再話我知, 我同你問, 因為到時系直接問馬小既校長架.

Rank: 3Rank: 3


241
3#
發表於 07-8-24 17:53 |只看該作者
lovely

你可以去大埔媽媽會睇下, 有個topic 係講呢間小學架.



原文章由 lovely_ee 於 07-8-20 21:35 硐表
Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  
‹ 上一主題|下一主題