關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖雅各小學
發新帖
查看: 1886|回覆: 14
go

聖雅各小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


125
1#
發表於 07-8-20 17:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無人知道呢間學校如何?急。
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


125
2#
發表於 07-8-20 23:13 |只看該作者
有無人知道呀?
原文章由 lucasluka 於 07-8-20 17:10 發表
有無人知道呢間學校如何?急。

Rank: 5Rank: 5


1245
3#
發表於 07-8-21 11:05 |只看該作者
早晨呀,

     請問你想知道d 乜野先 ?
呢間都係一間唔錯既學校。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


400
4#
發表於 07-8-21 17:17 |只看該作者
原文章由 emiluihk 於 07-8-21 11:05 發表
早晨呀,

     請問你想知道d 乜野先 ?
呢間都係一間唔錯既學校。



hello emiluihk,

請問點解你選聖方濟各而唔選聖雅各, 因為小女今年升K2開始留意小學資料, 謝謝!

Rank: 3Rank: 3


125
5#
發表於 07-8-21 23:40 |只看該作者
校風如何?功課多不多?係傳統教學還是活動教學?寶血好還是聖雅各好?想插四年班。謝謝!
原文章由 emiluihk 於 07-8-21 11:05 發表
早晨呀,

     請問你想知道d 乜野先 ?
呢間都係一間唔錯既學校。

Rank: 3Rank: 3


104
6#
發表於 07-8-22 00:30 |只看該作者
I only knew Olympic Mathematic is the best.

Rank: 5Rank: 5


1245
7#
發表於 07-8-22 11:18 |只看該作者
Sarah1223,


      其實係因為我嗰個係女, 我想佢更加斯文啫,
同埋而家呢間有直屬中學麻,我都好欣賞st.james
既數架, 佢地真係做得好出色 ...
加上 接觸過 & 聽聞過佢地既老師真係以學生爲本,
佢地好關心d 學生 ...

      寶血小學我無研究呀, 因為我自己本身唔係呢
區, 所以我係重點式研究。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
8#
發表於 07-8-22 11:24 |只看該作者
lucasluka,


      我知佢地四年班已經開始分精英班, 精英班真係
好精英架, 你睇佢地升中派位情況就可見一斑 ...
據知佢地p.1~p.3 無壓力讀得好開心, 但上左p.4~p.6
就開始多功課及會"谷" 因為佢地想再上一層樓 ...
好就好在佢地老師同學生之間關係好囉

      如果唔係有間女校, 我女都已經入左呢間囉
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


400
9#
發表於 07-8-22 12:11 |只看該作者
[quote]原文章由 emiluihk 於 07-8-22 11:18 發表

EMILUIHK,

多謝你的回覆, 我都係正研究聖雅各同聖方濟各的分別, 我想問ST. FRANCIS是否活動教學? 老師點架?

Rank: 5Rank: 5


1245
10#
發表於 07-8-22 13:02 |只看該作者
Sarah1223,

       hehe ... sfcs 我都唔知 , 呢間學校比我一個好神秘
既感覺, 但單憑口碑就聽講幾好, 不過 問親人就贈我一個
字 ~~ "惡"   , 但話d 小朋友真係好乖 , 所以我打
算挑戰高難度, 要將呢座冰山打開 hehehe
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


400
11#
發表於 07-8-22 13:08 |只看該作者
[quote]原文章由 emiluihk 於 07-8-22 13:02 發表

EMILUIHK,

你真的很可愛!

因為我住南區, 但灣仔區對我比較方便, 希望你呢個軍師比D指引, 多謝!

Rank: 5Rank: 5


1245
12#
發表於 07-8-22 15:23 |只看該作者
Sarah1223,


      軍師   唔敢當
只不過有少少經驗扮吓代表啫
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1539
13#
發表於 07-8-22 22:13 |只看該作者
如果我冇記錯應該小五開始先有精英班,同埋聖雅各出年會係原址重建,會暫借銅鑼灣(好似係聖馬加利亞堂)大約兩年,跟住搬番重建好既校址上堂

Rank: 4


608
14#
發表於 07-8-23 18:35 |只看該作者
Hi Lucasluke,

你是否已經插班St. Peter, 点解現在還想插班聖雅各?

Rank: 3Rank: 3


125
15#
發表於 07-8-24 00:33 |只看該作者
St.Peter 好過聖雅各嗎?點解?
原文章由 MUMMYSIK 於 07-8-23 18:35 發表
Hi Lucasluke,

你是否已經插班St. Peter, 点解現在還想插班聖雅各?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖