- 在線時間
- 14 小時
- 最後登錄
- 11-10-25
- 國民生產力
- 13
- 附加生產力
- 6
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 58
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 77
- UID
- 145323

|
對唔住,路過,發牙痕!
eviepa好似唔係好鍾意公文式咁?可以唔駛回應我的,又係發牙痕咁解!
我諗好多家長都有日日睇報紙的習慣,點解唔覺大家D中文叻都去金庸咁 我只想說出每一種學習方式都須家長陪同和引導,那麼對小朋友才有得益;想有成果,學習必須帶有目的,不是單靠興趣,我有興趣游泳,是否日日去游池自已自由自在學就好 .可以游到,但唔叻和泳姿錯,很多老人家都識游泳,但大家可發現他們大多是游緊"狗仔式".
當基礎好,那麼就可以講興趣,向著自己喜歡的科目或活動再發展.以前D人學功夫,都必須打好根基,不是喜好,是強迫和辛苦的,再發展下去就可以選擇自己喜愛的"武功";這個世界那有"又要馬兒好,又要馬兒不吃草"
原文章由 eviepa 於 07-8-20 21:35 發表 
對公文中的認識不多,不過我估計若把做公文中的時間省了下來去閱讀孩子喜愛的書藉,比如說多啦A夢、童話故事、科普讀物,效果會好很多。
理由:
1. 做公文中練習是功課、是負擔、是飲罰酒,影響吸收能力。 ... |
|