- 在線時間
- 413 小時
- 最後登錄
- 19-7-12
- 國民生產力
- 202
- 附加生產力
- 93
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 290
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 585
- UID
- 149535

|
校長覺得呢間學校的學生質數及水平好高, 佢係好想將呢班細路再提升到成為全港的尖子, 希望全香港人都知道呢區的學生水平並唔係咁差的, 本區已經有中學可以做到年年出狀元, 但小學暫時仲未有, 我地學校就好有機會可以做到, 如果你的小朋友有幸俾佢拔尖, 而你覺得咁係俾小朋友壓力的話, 係絕對可以有權拒絕, 相信校長是不會強人所難的 請你要明白, 每一間名校都唔會出100%尖子, 如果要做尖子的其中一個, 就一定要付出努力, 同時呢間學校係新校, 暫時還未有升中派位, 試問校長又點會唔緊張首兩界的升中派位呢? 升讀英中的%就等同學校將來的生路歷程, 派位唔好, 佢的命運又會點呢?? 至於輕鬆學習, 我看見我的女兒表現, 每天都跟她談談學校的事, 接放學時與其他家長的溝通, 結論是學校現在依然保持原有的教學法, 我相信是絕對還是可以給小朋友開心學習的, 難道你的小朋友很不愉快嗎?很不喜歡返學嗎??? |
|