關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 2704|回覆: 5
go

今年d新老師 [複製鏈接]

Rank: 4


585
1#
發表於 08-9-2 20:01 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
今年d新老師師資好勁喎 真係超正
   0    0    0    0

Rank: 4


585
2#
發表於 08-9-5 22:59 |顯示全部帖子
開學後的第二天, 校長邀請左十幾位高年級家長參加左一次老師會議, 主要係想聽下家長的聲音和訴求, 再步處今年家校, 新舊老師如何可以在一個和諧的氣氛中渡過, 會議內亦介紹了全校各級的教師團隊, 原來今年呢19位新老師係由三佰幾位應徵者選出來的 最困難的就是要合資格老師同時要認同學校的教學理念, 而現有團隊當中有幾位資深及經驗教師, 令到各列席家長都很相信學校老師的質數 而校長的抱負係想將學生質數提升到跟中西區名校睇齊喎
原帖由 wangmami 於 08-9-3 14:00 發表
How do you know the quality of teacher is good??

[ 本帖最後由 菇芝bebi 於 08-9-5 23:07 編輯 ]

Rank: 4


585
3#
發表於 08-9-5 23:01 |顯示全部帖子
在呢度又點可以咁公開咁講呢
原帖由 janetc 於 08-9-4 23:30 發表

可唔可以講得具體d,詳盡d?
Thanks~!!!

Rank: 4


585
4#
發表於 08-9-11 17:23 |顯示全部帖子
佢地今年轉左用L.A. , 攪到我個女返黎好開心咁同我講叫我買多兩支膠水俾佢, 因為佢以為日都要上Art
原帖由 janetc 於 08-9-8 20:02 發表

P.1用L.A.

Rank: 4


585
5#
發表於 08-9-21 23:52 |顯示全部帖子
你o既然咁唔認同新校長又對佢咁無信心, 咁你自已又真係要諗諗佢啦 德育的培養即係尊師重道, 有規矩, 有規律, 有責任, 唔通準時返學係唔o岩? 唔交功課無問題? 唔叫聲老師早晨就叫民主自由? 唔愛護公物就真性情?? e+佢地最大果個都未夠10歲, e+仲唔教, 唔通留番俾中學校長教?? 其實呢d野, 佢地bb時野都未識講時, 大家都有教佢地叫人早晨, 佢地讀幼稚園時都有教規矩, 規律, 責任....點解讀直資就唔需要佢地做呢?? 有無諗過佢地將來點樣融入社會呀??? 有邊份工可以接受唔守時, 無大無細, 唔o岩聽就轉頭走呀?? 老師young呢樣野由第一年都已經係咁, 都讀o左咁多年, 你又覺得好有問題咩 如果你真係咁鐘意舊校長, 不如你同你個小朋友轉校跟番佢啦, 佢果間唔洗交學費架
原帖由 lokmami 於 08-9-21 15:07 發表
請問校長話要圓玄跟中西區所謂「名校」睇齊,佢有冇乜具體嘅計劃、方案,會點做?係唔係走番傳統嘅法法?
如果係,我點解仲要比錢我小朋友來直資讀?不如揀番津校,我小朋友又唔係唔得!
如果唔係,佢究竟會點做?
至於今年嘅新老師,我睇 ...

[ 本帖最後由 菇芝bebi 於 08-9-21 23:54 編輯 ]

Rank: 4


585
6#
發表於 08-9-22 00:27 |顯示全部帖子
校長覺得呢間學校的學生質數及水平好高, 佢係好想將呢班細路再提升到成為全港的尖子, 希望全香港人都知道呢區的學生水平並唔係咁差的, 本區已經有中學可以做到年年出狀元, 但小學暫時仲未有, 我地學校就好有機會可以做到, 如果你的小朋友有幸俾佢拔尖, 而你覺得咁係俾小朋友壓力的話, 係絕對可以有權拒絕, 相信校長是不會強人所難的 請你要明白, 每一間名校都唔會出100%尖子, 如果要做尖子的其中一個, 就一定要付出努力, 同時呢間學校係新校, 暫時還未有升中派位, 試問校長又點會唔緊張首兩界的升中派位呢? 升讀英中的%就等同學校將來的生路歷程, 派位唔好, 佢的命運又會點呢?? 至於輕鬆學習, 我看見我的女兒表現, 每天都跟她談談學校的事, 接放學時與其他家長的溝通, 結論是學校現在依然保持原有的教學法, 我相信是絕對還是可以給小朋友開心學習的, 難道你的小朋友很不愉快嗎?很不喜歡返學嗎???
‹ 上一主題|下一主題