- 在線時間
- 160 小時
- 最後登錄
- 17-8-21
- 國民生產力
- 93
- 附加生產力
- 299
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 472
- 主題
- 61
- 精華
- 0
- 積分
- 864
- UID
- 91779

|
原文章由 雅雅 於 07-8-23 13:16 發表 
其實條褲穿上都 ok, 不過唔"文住"會跌law. 仲有已經係加細碼, 我估冇再細了 ~ 不過我想話小女身高差不多120的, 唔係太細小卦 ~~
我同老公講唔知度身做要幾 $ 呢, 俾佢話 $多呀.......
妳知啦, 現在甚麼東西都在大陸大量生產, 單獨訂一/二套, 他們不會跟妳做的 (我估)! 我仔有皮膚敏感, 男童冬天西褲, 我只要求裡布到褲腳, 他們通常為慳錢做半裡, 我訂兩條要全裡, 問過五間校服公司都不肯做, (金x, 金x, 固然不肯, 連中小型舖都不肯做) 他們跟我說因由大陸廠做, 不接細訂單! 香港以前之廠仔而全被北廠取代了, 妳肯比錢做都因數量少不會有人接單, 最後真的帶亞仔到洋服店 tailor-made, 才有人肯做, 深圳做都要百幾蚊人仔
運動服就跟學校說因皮膚敏感, 要穿全棉褲, 所以接受穿自已之短棉褲, 好鬼 cheap 個D街邊褲仔, 話時話, 有無人知那間學校之運動短褲是深寶藍色而又全棉質呢? 開個 topic 問下都好喎 |
|