關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 青衣主恩小學VS青衣村何澤芸小學
發新帖
查看: 3173|回覆: 7
go

青衣主恩小學VS青衣村何澤芸小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2741
1#
發表於 07-8-16 18:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
青衣村何澤芸小學>>>
http://www.tyehcw.edu.hk/index.htm

青衣主恩小學>>>
www.tycy.edu.hk


邊間會好d?
我睇網址見何澤芸小學地方好大,環境好好,
但band1%計主恩會高D,但有d人又話何澤芸好d,
有無人知/媽咪的小朋友向呢2間讀緊,可唔可以發表下意見!
唔該晒~
   0    0    0    0
我有一個陳B仔一個陳B女仲有一個陳大B!

Rank: 4


556
2#
發表於 07-8-17 01:10 |只看該作者
原文章由 easonkinki 於 07-8-16 18:38 發表
青衣村何澤芸小學>>>
http://www.tyehcw.edu.hk/index.htm

青衣主恩小學>>>
www.tycy.edu.hk


邊間會好d?
我睇網址見何澤芸小學地方好大,環境好好,
但band1%計主恩會高D,但有d人又話何澤芸好d,
有無 ...



主恩會程度高d,派位band 1 組別全級80人

今年青衣村何澤芸,派位band 1組別全級趺佐得60人

我不是兩所學校既學生,有d朋友家長講既

[ 本文章最後由 FFchan 於 07-8-17 01:12 編輯 ]

Rank: 2


79
3#
發表於 07-8-17 22:27 |只看該作者
主恩是幾年前由葵涌搬入青衣,歷史長一點。因升中派位機制已有改變,各校不能靠吃老本。再看多一年才知真成績!由於Banding要保密,各校可能不便在網頁上透露數字。





原文章由 FFchan 於 07-8-17 01:10 發表



主恩會程度高d,派位band 1 組別全級80人

今年青衣村何澤芸,派位band 1組別全級趺佐得60人

我不是兩所學校既學生,有d朋友家長講既

Rank: 5Rank: 5


2741
4#
發表於 07-8-18 01:29 |只看該作者
THX!
主恩係新校舍黎架?搬左幾多年呀?
我有一個陳B仔一個陳B女仲有一個陳大B!

Rank: 1


22
5#
發表於 07-8-22 20:22 |只看該作者
原文章由 easonkinki 於 07-8-18 01:29 發表
THX!
主恩係新校舍黎架?搬左幾多年呀?



聖公會主恩小學於20029月轉為全日制。而上午校則改名為聖公會青衣主恩小學,新校舍建於青衣長宏邨。

聖公會青衣主恩小學曾經在小六放榜後,發佈升中結果,但不知為何現在删除了,結果很好,好多人派band 1。

[ 本文章最後由 matai 於 07-8-22 20:27 編輯 ]

Rank: 2


50
6#
發表於 07-8-22 20:57 |只看該作者
我細佬升中一就係讀主恩,差唔多全部都係第一志願,今年有五個入林護。
所以我覺得主恩係有保證。

Rank: 5Rank: 5


2741
7#
發表於 07-8-23 22:35 |只看該作者
THX ALL!
咁世德同主恩比,邊間會好d,我知成績係世德好d但我聽有d家長話學校老師好小同家長溝通
我有一個陳B仔一個陳B女仲有一個陳大B!

Rank: 3Rank: 3


110
8#
發表於 07-8-25 17:51 |只看該作者

主因學校

我是過來人(小兒在世德讀小學,今年畢業,終於脫離這間學校)
希望你們小心選擇,因為6年小學真是好重要.
我們在這裡的課堂學到的知識實際不多,真的要靠在外找額外課程
補充,否則一定不足夠.如果小朋友有特別天份,學校不會有特別培訓
.要靠家長和學生自己去努力.而且最激氣是老師經常請假(尤其在重要關頭的5,6年級時候)我對校長更加印象不好,自以為是,不聽家長意見,只愛face.最慘是不進取,經常話自己是青衣(名校)!!!!
好彩是靠學生及一班家長的付出.(當中有幾位老師是我們欣賞的)
以上是我的小小經驗和分享,請自行決定

***小兒慶幸靠自己努力入到心儀的中學.希望大家加油!!!


原文章由 easonkinki 於 07-8-23 22:35 硐表
THX ALL!
咁世德同主恩比,邊間會好d,我知成績係世德好d但我聽有d家長話學校老師好小同家長溝通
★♂Helllo♀☆ :-D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖