關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天水圍有無好介紹??
發新帖
查看: 1082|回覆: 4
go

天水圍有無好介紹?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


137
1#
發表於 07-8-23 10:03 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
家住天水圍天盛苑, 想問
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


331
2#
發表於 07-8-23 11:44 |只看該作者
原文章由 natalie0511 於 07-8-23 10:03 發表
家住天水圍天盛苑, 想問



介紹??????

Rank: 3Rank: 3


137
3#
發表於 07-8-23 15:56 |只看該作者
Sorry, 明明打o左字, 點解唔見o左??????

其實想找補習班, 又或者私人補習介紹....小女升小三


Thank You 各位

Natalie 媽咪


247
4#
發表於 07-8-23 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


10
5#
發表於 07-8-30 09:39 |只看該作者
原文章由 焯嵐媽咪 於 07-8-23 16:04 硐表
我都住係度,我細佬讀緊大學,你想搵人教你囡囡,可pm我呀


HELLO! 我都係住天盛, 我個囡讀K2, 想問你個囡讀邊間小學呢!:
有無好介紹, 唔該哂!

fish 媽咪!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖