- 在線時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 07-9-5
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-1-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 22
- UID
- 122530

|
本人想問下有冇人可以短期租屋畀我,因為我屋企要裝修,但小朋友
要係天水圍返學,我只係想租兩個月,我可以一次過畀租金,可以冇廚房冇房都可以,套房都可以,但我唔想租天水圍酒店,因為太貴,我唔會鑽牆,我好清潔,請幫幫忙,如果大家有朋友可以租畀我可以e-mail畀我,十萬分感激.
e-mal:[email protected] |
|