- 在線時間
- 408 小時
- 最後登錄
- 25-12-18
- 國民生產力
- 238
- 附加生產力
- 1155
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-24
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2328
- 主題
- 186
- 精華
- 0
- 積分
- 3721
- UID
- 31283
 
|
Thanks for yr sharig 我都有諗過上門, 敝在阿囡係自己屋企, 勁唔專心, 成日走來走去, 真正上堂 ge 時間都冇一半.....都幾嘥錢...., 或者睇下開咗學再去安排la!
原文章由 Charlotte_mom 於 07-9-2 19:20 硐表 
我女女返全日, 我自己覺得會lor
如果上門既, 我可以接受平日, 如果要出外既, 一來一回真係幾花時間呀
而家我個女星期一學普通話, 真係改唔到時間照舊, 跟住星期2,3學琴同補數都係上門既, 星期5就可以學多d, 因為可以 ... |
|