關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 英華、陳守仁、聖方濟各英文小學你會點揀?? ...
查看: 7677|回覆: 22
go

英華、陳守仁、聖方濟各英文小學你會點揀?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1938
1#
發表於 07-8-30 14:33 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!

[ 本文章最後由 Josa 於 07-8-30 14:37 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3955
2#
發表於 07-8-30 15:24 |只看該作者
原文章由 Josa 於 07-8-30 14:33 硐表
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!


ying wa of course, one dragon ma. And I think in the future Ying Wa's academic performance will significantly be improved.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
3#
發表於 07-8-30 16:19 |只看該作者
原文章由 Josa 於 07-8-30 14:33 硐表
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!


1. 聖方濟各英文小學
2. 陳守仁
3. 英華

Rank: 5Rank: 5


1690
4#
發表於 07-8-30 19:39 |只看該作者
原文章由 judy 於 07-8-30 16:19 硐表


1. 聖方濟各英文小學
2. 陳守仁
3. 英華


咿! 在小學雜談處, 好耐唔見囉 果然一有英華topic, 一有比較, 就引到出來了!! 利害利害!!!!

[ 本文章最後由 JAMmama 於 07-8-30 20:12 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1690
5#
發表於 07-8-30 19:54 |只看該作者
原文章由 Josa 於 07-8-30 14:33 硐表
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!



前兩日, 在小一選校裏有個類似的topic, 還講了類似有關的意見! 剛巧, 今天, 亦在這裏見到! 再quote類似的給你看看, 不過著實, 個人見解和想法!

你會同時報三間一齊考 or 只選一間? 如果, 三間都會考的, 咁不如, 收咗先再決定不是更好嗎? 無謂自尋煩腦ma!

巧合地, 小兒選小學時, 的的確確有這樣的經驗! 小兒在前年11月首輪成功考入TSL, 但由於為了想博抽第二輪, 入英華, 所以give up了這所學校, 老實, 心目中兩所都是好學校, 但因一點個人原因, 到最後都放棄了! 可惜第二輪大抽獎都不成功, 幸好, 有SFA在手, 所以, 抽獎不成功, 便一心諗住讀SFA! 幸運地, 在舊年七月時, 叩門"英華"成功了, 所以, 到最後, 我還是選了英華!

一間已是有直資辦學幾年經驗的學校, 一間只是今年才開始, 老實講市場經驗, 用家要求(我所講的係一群付費的家長要求), TSL一定會清楚些! SFA是私學, 在學術上有很好的成績, 小孩在這裏讀, 一定比其他學校的小孩高, 因為她的課程真的是比人高ma!

兩間是男/女校, 一間是男校 - 那麼便要視乎你想你的孩子在那所學校發展, 事實有人想仔女在單性學校讀書, 因為讀書較為專心, 但亦有人只想仔女在男/女校發展, 因為怕的是取向問題! 但細心想一層, 父母多加留意, 予以適當的課外活動支援,讓他們有正常社交發展,  問題並不是外人所想像的。

一間是無宗教, 一間是基督教學校, SFA是天主教 - 那麼你又要看看自己的宗教背境, 你想你的孩子會否在教會學校下成長, 而你又對孩子德育培養, 會否加入宗教原素了! 有些, 甚至係天主教徒, 他們亦不會考慮基督教學校。 相對的, 基督亦以基督教學校優先考慮。

兩間是六年小學, 沒有聯繫中學, 可以用自己的實力要考喜歡的中學, 但另一間是"一條龍"辦學理念的小學, 直上英華書院, 校方希望用12年時間來培育小孩, 發揮所長, 有專業團隊去研究男孩子的特質, 用12年時間分三個階段來培育小孩! 相對....小孩不用只用六年時間去增取更好表現來考心儀中學! 事實, 男孩子發力真是比女孩子遲哦!

個人是一個過來人, 所以....世事難料, 還是做好兩手準備, 待事情得出結果, 才多想吧! 始終, 說那間學校較好, 還有點早! 始終三間都是好學校!! 看看孩子和那間小學有緣份啦!

[ 本文章最後由 JAMmama 於 07-8-30 20:06 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1938
6#
發表於 07-8-30 21:58 |只看該作者
JAMmama :

多謝你的詳盡解釋,好有用呀!

我2個都係囝囝,
大囝2009年先入小一,
我本身冇任何宗教信仰.

之前一直 諗住揀英華,
但佢依加轉o左直資(唔知係好事 or 唔好事)

我見佢$15000/年
so 依加 收集下各人意見,thx!




原文章由 JAMmama 於 07-8-30 19:54 硐表



前兩日, 在小一選校裏有個類似的topic, 還講了類似有關的意見! 剛巧, 今天, 亦在這裏見到! 再quote類似的給你看看, 不過著實, 個人見解和想法!

你會同時報三間一齊考 or 只選一間? 如果, 三間都會考的, 咁不如, ...

Rank: 5Rank: 5


1690
7#
發表於 07-8-31 10:26 |只看該作者
原文章由 Josa 於 07-8-30 21:58 硐表
JAMmama :

多謝你的詳盡解釋,好有用呀!

我2個都係囝囝,
大囝2009年先入小一,
我本身冇任何宗教信仰.

之前一直 諗住揀英華,
但佢依加轉o左直資(唔知係好事 or 唔好事)

我見佢$15000/年
so 依加 收集下各人意見,thx!

...


:loveliness: 不用客氣, 自己經歷過, 都明白想看多點人的意見, 才決定! 收集不同人的意見都係好事, 但人家講完, 始終還是用眼/用心/用耳再分析多一些, 始終有時, 人人給意見都帶了點主觀, 甚至毛有時會帶點偏激! 你來這裡多看, 你便會發現的!

我列出的, 最主要是希望你去考慮小學是否適合自己和自己的小孩時, 從個人和多方面因素去想, 找個最適合自己的, 這才是最重要! 常言道, 一所良好學習氣氛的學校和小孩有讀書氣氛的便是好學校! 現在, 真的有很多學校可以能辦到!

我老公個時, 成日都笑我, 比十間好學校放在你面前, 你個仔都係只能讀一間, 就算比你個仔讀到間最top的, 你有無把握keep住個仔在最top位置? 叫我問自己想承受壓力有多大! 想吓, 想吓, 都是的, 選間自己認為最好的, 最適合阿仔的, 這才是最重要!

就是這樣, 便開始選一些適合自己的學校來考和申請, 跟住就見步行步啦:D  很幸運, 行每步都很順暢, 到最後...如願以償:loveliness:

希望你到時都可以找到一所會適的小學比你兩位公子

Rank: 5Rank: 5


1938
8#
發表於 07-8-31 11:44 |只看該作者
thx!


原文章由 JAMmama 於 07-8-31 10:26 硐表


:loveliness: 不用客氣, 自己經歷過, 都明白想看多點人的意見, 才決定! 收集不同人的意見都係好事, 但人家講完, 始終還是用眼/用心/用耳再分析多一些, 始終有時, 人人給意見都帶了點主觀, 甚至毛有時會帶點偏激!  ...

Rank: 2


78
9#
發表於 07-9-1 16:12 |只看該作者
原文章由 Josa 於 07-8-30 14:33 硐表
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!


三間之中我一定唔揀聖方濟各英文小學。佢〝操/谷〞學生非常緊要,讀到個小朋友想死,冇晒童年!
我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 1


7
10#
發表於 07-9-1 22:01 |只看該作者
Agree with Bricks.
My friend's son is going to study P1 in SFA. He needs to study in the summer holiday since the teacher tells them the syllabus in September will start from 2nd term of P1 i.e. half yr earlier than expected. I really don't understand why they  'push' student like that and surprisingly the parents are pround of it. Are they going to send their kids to 'U' half year earlier than others? Poor kids!!

Rank: 4


660
11#
發表於 07-9-2 04:18 |只看該作者
英華轉直資後,收生較往年更有保障,相信不少原本考慮陳守仁和聖方濟各的家長都會優先考慮英華。

原文章由 Josa 於 07-8-30 14:33 硐表
如果呢3間,你地會揀邊間???
比o的意見,thx!

Rank: 5Rank: 5


4747
12#
發表於 07-9-2 07:55 |只看該作者
原文章由 aclam 於 07-9-1 22:01 硐表
Agree with Bricks.
My friend's son is going to study P1 in SFA. He needs to study in the summer holiday since the teacher tells them the syllabus in September will start from 2nd term of P1 i.e. half  ...


Seems that some other private schools in Kowloon Tong such as St. Joannes, Kowloon Tong School and 宣小 are doing the same as SFA, all students need to study half year or even one year ahead in all grades for English and Maths.  So they need to attend the summer courses at school in summer holidays, right?

[ 本文章最後由 WYmom 於 07-9-2 07:57 編輯 ]

Rank: 4


734
13#
發表於 07-9-2 21:30 |只看該作者
小兒也是讀聖方濟各,他讀了六年也很開心,亦參加不少課外活動,現在都有與老師保持聯絡,做家長當然有些少壓力,始終競爭大,但我但求他保持中上已滿足。如現在我揀當然是英華,升中
不需再考慮,第二才是聖方濟,至於陳守仁派位一般。其實三間都考到時再考慮,我知除了拔萃,英華應是男生直資學校第二選擇。

Rank: 4


595
14#
發表於 07-9-3 00:15 |只看該作者
害怕面對競爭和胡亂要求, 就是現今一代與上一代的分別, 有幾多個可以有金鎖匙,個人認為 唔保持競爭力如何面對將來的新領導年代, 如果可以開闊世界視野讓眼界多一點, 多一點交流畢竟是好的.
我女女今年升P.4了, 我好滿意佢所學到的, 更開心見到佢開開心心咁返學. 以我女女去年的成績, 好多朋友建議我幫女女轉校,多點保障.
但與女女商量後, 真係唔捨得轉校, 我們定下目標, 她亦答應好好努力爭取更好成績. 所以我希望大家公平點看這學校和他的小朋友.

陳守仁轉直資只有2年時間, 派位是不好, 但這是教育局的不合理制度問題. 但學校與學生的努力,家長亦不敢太寄望 抽獎 的情況下, 這兩年自行分配的成績確是不錯. 證明部份英中亦已認同陳守仁的成績, 去年男女生階不俗(男拔, 喇沙, 皇仁, 聖保羅男女, 瑪利曼...... ), 今年女生特出, 而大部份中學都是有自己的小學, 要在中學面試時考入確要點運氣與表現. 而且做家長不是希望子女上進嗎?! 只是大家的落眼點不同. 和有時是被動於, 無奈於教育局的政策罷了.
雖然要面對升中的考驗, 我都好擔心, 亦唔知女女幸運否, 如果比我揀多次, 我或許會揀一條龍, 但我無後悔比女女讀陳守仁. 因她有一個非常愉快的學習生活.

[ 本文章最後由 mamimummy 於 07-9-4 02:24 編輯 ]

Rank: 2


78
15#
發表於 07-9-4 11:15 |只看該作者
原文章由 KOKOMAN 於 07-9-2 21:30 硐表
小兒也是讀聖方濟各,他讀了六年也很開心,亦參加不少課外活動,現在都有與老師保持聯絡,做家長當然有些少壓力,始終競爭大,但我但求他保持中上已滿足。如現在我揀當然是英華,升中
不需再考慮,第二才是聖方濟,至於陳守仁派位一般 ...

如果話陳守仁派位一般實在好唔公平!

1.  佢和一般傳統學校唔同,有30%學生是外籍人仕,中學會返外國讀,印巴籍同學會讀地利亞修女紀念學校、嘉道理爵士官立中學等等。佢哋唔會選擇我們本地的傳統中學。

2.  陳守仁小學是97年後開辦的小學已經沒有學能測驗所以Band 1至Band3各佔33%
我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 2


78
16#
發表於 07-9-4 11:16 |只看該作者
原文章由 KOKOMAN 於 07-9-2 21:30 硐表
小兒也是讀聖方濟各,他讀了六年也很開心,亦參加不少課外活動,現在都有與老師保持聯絡,做家長當然有些少壓力,始終競爭大,但我但求他保持中上已滿足。如現在我揀當然是英華,升中
不需再考慮,第二才是聖方濟,至於陳守仁派位一般 ...

如果話陳守仁派位一般實在好唔公平!

1.  佢和一般傳統學校唔同,有30%學生是外籍人仕,中學會返外國讀,印巴籍同學會讀地利亞修女紀念學校、嘉道理爵士官立中學等等。佢哋唔會選擇我們本地的傳統中學。

2.  陳守仁小學是97年後開辦的小學,學能測驗已經取消。
所以Band 1至Band3各佔33%

[ 本文章最後由 bricks 於 07-9-4 11:18 編輯 ]
我係尊頭,唔係豬頭!</b>

Rank: 1


19
17#
發表於 07-9-4 13:49 |只看該作者
I am planning to apply SFA for my daughter, I want to know if SFA is using English for all classes or just English class ?   Do they have any class to learn French ?

Rank: 5Rank: 5


4494
18#
發表於 07-9-4 17:12 |只看該作者
陳守仁的派位已很好,保良局d小學, 佢已經讀得很開心.比起其他保小,算係少功課.但今年已用新既計分方法, 之前政府隔硬質比佢既學能測驗banding : band 1,  2 , 3  ; 1/3,  1/3, 1/3 可以重新計過.

Rank: 4


505
19#
發表於 07-9-4 17:58 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-9-4 17:12 硐表
陳守仁的派位已很好,保良局d小學, 佢已經讀得很開心.比起其他保小,算係少功課.但今年已用新既計分方法, 之前政府隔硬質比佢既學能測驗banding : band 1,  2 , 3  ; 1/3,  1/3, 1/3 可以重新計過. ...



請問 TSL 同 St. Margaret's co-educational 比較,
我知 St. Margaret's 有中學, so it's advantages.  But beside this part, what's their difference ?

Rank: 4


595
20#
發表於 07-9-4 20:41 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-9-4 17:12 硐表
陳守仁的派位已很好,保良局d小學, 佢已經讀得很開心.比起其他保小,算係少功課.但今年已用新既計分方法, 之前政府隔硬質比佢既學能測驗banding : band 1,  2 , 3  ; 1/3,  1/3, 1/3 可以重新計過. ...


今年已用新既計分方法--是指今年讀緊6年班的會受影響, 成績要明年先知. 所以我們做家長的都好想知結果. 但如果可以都係想佢有能力在'自行'階段自己考, 因唔受校網限制 .
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖