關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 【請幫忙】荃灣小學問題
發新帖
查看: 1164|回覆: 3
go

【請幫忙】荃灣小學問題 [複製鏈接]

Rank: 1


20
1#
發表於 07-9-1 19:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
大家好,

我姐姐要幫囡囡選小學,最後決定有2間.

1)伍季明(上午校)

2)柴灣角(上午校)

如果大家了解依2間學校或者有囝囝囡囡係到讀,請比d意見.

e.g.)難入嗎?學校老師師資?功課多嗎?有咩課外活動?

請指點下.
   0    0    0    0

Rank: 1


5
2#
發表於 07-9-4 20:40 |只看該作者
我都想仔仔讀伍季明,但我仔仔在08年9月入學,這學校於09年頭搬新校全日,所以=讀半年半日再轉新校全日,你姐姐知嗎?我都十分煩惱,其他問題我都想知,如果可以可跟我聯絡
MSN-     [email protected]
e-mail-   [email protected]

Rank: 1


20
3#
發表於 07-9-5 15:57 |只看該作者
Hi yan1209,

我姐姐都知,但係都決定唔到選擇邊間好,佢好頭痛.


原文章由 yan1209 於 07-9-4 20:40 發表
我都想仔仔讀伍季明,但我仔仔在08年9月入學,這學校於09年頭搬新校全日,所以=讀半年半日再轉新校全日,你姐姐知嗎?我都十分煩惱,其他問題我都想知,如果可以可跟我聯絡
MSN-     [email protected]
e-mail-   pui_ ...

Rank: 2


94
4#
發表於 07-9-6 01:55 |只看該作者
我個女都是呢個9月要報小一, 柴天上午校個副校長,教師同主任等好有愛心好細心, 學校理念是對小朋友要"關愛", 09年尾會搬去深井碧提, 佢地9月會有joyful english class比幼稚園學生返, 這幾天開始接受報名, 妳可以叫妳家姐去佢個網download 張form報名上堂睇下間學校好唔好, 我就覺得佢地好關注小1學生轉變學校之心理變化問題及如何幫小朋友渡過, 中學派位唔係都ok, 差不多30%去英中, 比較易入, 可能是外間因佢校舍太old又分上下班而不被垂青吧!

原文章由 m3 於 07-9-1 19:10 硐表
大家好,

我姐姐要幫囡囡選小學,最後決定有2間.

1)伍季明(上午校)

2)柴灣角(上午校)

如果大家了解依2間學校或者有囝囝囡囡係到讀,請比d意見.

e.g.)難入嗎?學校老師師資?功課多嗎?有咩課外活動?

請指點下. :adore ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖