關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聽說高主教......
發新帖
查看: 2193|回覆: 17
go

聽說高主教...... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2844
1#
發表於 07-8-22 22:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個朋友問我高主教是否明年會轉男女校及change address,我唔知 ,有無人知?
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


6160
2#
發表於 07-8-22 22:38 |只看該作者
原文章由 TMMA 於 07-8-22 22:24 發表
我個朋友問我高主教是否明年會轉男女校及change address,我唔知 ,有無人知?

http://rcps.raimondi.edu.hk/images/newsch.PDF

Rank: 3Rank: 3


134
3#
發表於 07-9-5 10:45 |只看該作者
原文章由 TMMA 於 07-8-22 22:24 硐表
我個朋友問我高主教是否明年會轉男女校及change address,我唔知 ,有無人知?



Raimondi college will move to Wah Yan primary school
nearby and they will also change to Boys and girls together in 2008.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 07-9-5 11:03 |只看該作者
男女校?咁女仔咪多一個選擇?
出年肇輝台早上咪好擠擁?
D 豪宅住客第時會好唔得閒,
佢地成日打去報警,投訴太多車架!!  

Rank: 6Rank: 6


6160
5#
發表於 07-9-5 11:16 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-9-5 11:03 硐表
男女校?咁女仔咪多一個選擇?
嘩…出年肇輝台早上咪好擠擁?
嗰度D 豪宅住客第時會好唔得閒,
佢地成日打去報警,投訴太多車架!!    

聖瑪加利本來都係學校啦。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
6#
發表於 07-9-5 11:30 |只看該作者
中學生多數自己返學(行上去),
小學生9 成坐校車 / 褓母車 / 私家車,
咁你話肇輝台一個早上,
要吞吐幾多架車?
高主教24 班,華仁12 班,
一班40 人,你自己計吓喇。


原文章由 Unclejt 於 07-9-5 11:16 硐表

聖瑪加利本來都係學校啦。

Rank: 3Rank: 3


223
7#
發表於 07-9-5 13:44 |只看該作者

轉男女校好唔好?

原文章由 麟媽媽 於 07-9-5 11:30 發表
中學生多數自己返學(行上去),
小學生9 成坐校車 / 褓母車 / 私家車,
咁你話肇輝台一個早上,
要吞吐幾多架車?
高主教24 班,華仁12 班,
一班40 人,你自己計吓喇。


...

轉男女校好唔好?
有妹妹果d又多個choice.唔知高主教學校如何, 好唔好?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
8#
發表於 07-9-5 14:42 |只看該作者
Leechi,

佢地係私校黎架喎,唔係計分既,
唔知sibling 有無著數喎?
其實幾十年來佢地都係男校,
中學部又會唔會轉男女校呢?

Rank: 5Rank: 5


1938
9#
發表於 07-9-5 14:44 |只看該作者
Wow, big change, I guess most probably due to the low birth rate, the boys' school has to change to co-ed to maintain the number of students.  

My worry is the same as Lun Ma Ma, for those who studied there will experience the traffic jam and longer traveling time to and from home.

Chelsea

Rank: 6Rank: 6


6160
10#
發表於 07-9-5 16:49 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-9-5 11:30 硐表
中學生多數自己返學(行上去),
小學生9 成坐校車 / 褓母車 / 私家車,
咁你話肇輝台一個早上,
要吞吐幾多架車?
高主教24 班,華仁12 班,
一班40 人,你自己計吓喇。


...

有道理。

Rank: 4


524
11#
發表於 07-9-5 19:41 |只看該作者
中學部都會轉男﹑女校﹐但幾時開始就不大清楚(係小學部校長講架)

Rank: 4


586
12#
發表於 07-9-6 00:08 |只看該作者
原文章由 Irene_BB 於 07-9-5 19:41 硐表
中學部都會轉男﹑女校﹐但幾時開始就不大清楚(係小學部校長講架)


中學部會於明年自行收生時招收女生。
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 5Rank: 5


3711
13#
發表於 07-9-6 11:12 |只看該作者
但係, 華仁附近還有位起新校舍嗎?

原文章由 TMMA 於 07-8-22 22:24 硐表
我個朋友問我高主教是否明年會轉男女校及change address,我唔知 ,有無人知?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
14#
發表於 07-9-6 11:23 |只看該作者
華仁中學同華仁小學中間有間聖瑪加利中學,
呢間校舍剛好分隔華仁中小學,有條路仔通得過的,
聖瑪加利結學,高主教用呢個校舍。

原文章由 odelia_ho 於 07-9-6 11:12 硐表
但係, 華仁附近還有位起新校舍嗎?

Rank: 5Rank: 5


1936
15#
發表於 07-9-6 11:37 |只看該作者
2008年中一同小一都開始收女仔, 但插班就唔會收女仔!

麟媽媽,

你分析得好啱, 如果你仔學校取到呢間校舍就好lu, 我仔就唔駛搬!:
原文章由 Irene_BB 於 07-9-5 19:41 硐表
中學部都會轉男﹑女校﹐但幾時開始就不大清楚(係小學部校長講架)

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
16#
發表於 07-9-6 11:47 |只看該作者
肥仔媽咪,

我地都好想架,礙於呢個校舍屬於天主教區,
但華仁小學有兩個辦學團體,唔止係天主教,
所以我地唔可以同天主教區申請校舍,
只可以同政府申請,所以要等有官津殺校,
咁先有機會申請囉,咁你會唔會搬近D 就返學呀?
而家朝早都好塞車架喇,第時唔知會點?!


原文章由 肥仔媽咪 於 07-9-6 11:37 硐表
2008年中一同小一都開始收女仔, 但插班就唔會收女仔!

麟媽媽,

你分析得好啱, 如果你仔學校取到呢間校舍就好lu, 我仔就唔駛搬!:

Rank: 5Rank: 5


3711
17#
發表於 07-9-6 11:52 |只看該作者
呵,原來如此,明白了

原文章由 麟媽媽 於 07-9-6 11:23 硐表
華仁中學同華仁小學中間有間聖瑪加利中學,
呢間校舍剛好分隔華仁中小學,有條路仔通得過的,
聖瑪加利結學,高主教用呢個校舍。

Rank: 5Rank: 5


1936
18#
發表於 07-9-6 12:18 |只看該作者
麟媽,

咁你仔學校除了傳話搬去赤柱重有冇新消息? 不過就算真嘅話到時你仔都上中學了!

咁你會唔會搬近D 就返學呀?>>> 搬屋? 你估買菜咁易咩!  你又唔搬近啲?
原文章由 麟媽媽 於 07-9-6 11:47 硐表
肥仔媽咪,

我地都好想架,礙於呢個校舍屬於天主教區,
但華仁小學有兩個辦學團體,唔止係天主教,
所以我地唔可以同天主教區申請校舍,
只可以同政府申請,所以要等有官津殺校,
咁先有機會申請囉,咁你會唔會搬近D 就返學呀?
而家朝 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖