關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
查看: 6067|回覆: 48
go

KUMON [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


169
1#
發表於 07-8-16 22:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小朋友今年K2升K3,想報公文,請問各位會建議報中文,英文or數學?謝謝
   0    0    0    0

Rank: 4


586
2#
發表於 07-8-16 23:44 |只看該作者
原文章由 PoYi723 於 07-8-16 22:24 發表
小朋友今年K2升K3,想報公文,請問各位會建議報中文,英文or數學?謝謝


Hi,

如果能持之以恆,讀齊三科當然好。
若只選一科,提議選數學。
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 3Rank: 3


155
3#
發表於 07-8-16 23:55 |只看該作者
原文章由 norakyng 於 07-8-16 23:44 發表


Hi,

如果能持之以恆,讀齊三科當然好。
若只選一科,提議選數學。

各位媽咪, 請問邊間口碑較好?
circle媽咪 :-D 8-) :lol:

Rank: 5Rank: 5


1717
4#
發表於 07-8-17 02:52 |只看該作者
你去最近的教室巳ok

[ 本文章最後由 5354 於 07-8-17 02:53 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


117
5#
發表於 07-8-17 10:18 |只看該作者
原文章由 PoYi723 於 07-8-16 22:24 發表
小朋友今年K2升K3,想報公文,請問各位會建議報中文,英文or數學?謝謝

要視乎小朋友的興趣,但一般公文導師會建議先學數學,然後再加科目,我的囡囡學了一年多,現在已經學三科。
她也是K3開始的 。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2095
6#
發表於 07-8-17 11:28 |只看該作者
I would only choose Kumon Chin.

Rank: 3Rank: 3


190
7#
發表於 07-8-17 11:57 |只看該作者
數學及中文!

原文章由 PoYi723 於 07-8-16 22:24 發表
小朋友今年K2升K3,想報公文,請問各位會建議報中文,英文or數學?謝謝

Rank: 3Rank: 3


190
8#
發表於 07-8-17 11:58 |只看該作者
旺角西洋菜街

原文章由 Circle媽咪 於 07-8-16 23:55 發表

各位媽咪, 請問邊間口碑較好?

Rank: 3Rank: 3


169
9#
發表於 07-8-17 16:07 |只看該作者
但是報三科咪唔夠時間做功課?公文好像毎天要做練習的:cry:

Rank: 5Rank: 5


1963
10#
發表於 07-8-18 01:19 |只看該作者
suggest first English, then Chinese.  and no need Maths.

Rank: 3Rank: 3


252
11#
發表於 07-8-18 16:58 |只看該作者
原文章由 andyrightma 於 07-8-17 11:58 發表
旺角西洋菜街


我囝囝都在西洋菜街讀緊, 我覺得老師的學歷會好D, 因為是KUMON自己CENTRE.

Rank: 1


4
12#
發表於 07-8-18 18:57 |只看該作者

有關公文

我個女K2都讀緊公文,最初報名只可以報數學先,唔可以報兩科以上,等小朋友適應左之後先可報其他科,而且一定要先聽簡介說明會,方可報名,但係我個女讀左一段日子後已經想放棄唔讀,比較悶,要睇吓妳個小朋友有冇耐性.





原文章由 kittylock 於 07-8-17 11:28 發表
I would only choose Kumon Chin.

Rank: 5Rank: 5


2258
13#
發表於 07-8-18 21:54 |只看該作者
We choose Komun Chinese.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
14#
發表於 07-8-19 00:06 |只看該作者
原文章由 PoYi723 於 07-8-17 16:07 發表
但是報三科咪唔夠時間做功課?公文好像毎天要做練習的:cry:


如果三科齊讀,小學時有可能成績好,亦有可能差,但我敢開出一賠五的賭盤,中學必差無疑。

如果要我在公文式各科去排,我會同意bowling68的講法: 最好是公文英,其次是公文中,至於公文式最引以為榮的公文數嗎?最好不要沾手。

eviepa

[ 本文章最後由 eviepa 於 07-8-19 00:08 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1270
15#
發表於 07-8-19 10:20 |只看該作者
原文章由 bowling68 於 07-8-18 01:19 發表
suggest first English, then Chinese.  and no need Maths.



My daughter studies English and Maths for almost 2 years, now she only takes English and quite Mathes already.  We choose to learn Kwath Maths    Kumon Maths is quite
boring for my daughter.

Rank: 5Rank: 5


3211
16#
發表於 07-8-19 12:16 |只看該作者
Kumon English, but better choose ERP rather than EFL.

Rank: 4


586
17#
發表於 07-8-19 22:18 |只看該作者
原文章由 eviepa 於 07-8-19 00:06 發表


如果三科齊讀,小學時有可能成績好,亦有可能差,但我敢開出一賠五的賭盤,中學必差無疑。

如果要我在公文式各科去排,我會同意bowling68的講法: 最好是公文英,其次是公文中,至於公文式最引以為榮的公 ...


Hi,

為何三科讀齊,中學會必差?
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 3Rank: 3


252
18#
發表於 07-8-19 22:40 |只看該作者
<br />
為何三科讀齊,中學會必差? [/quote]<br />

可否講多D, 我想知道為何到中學會必差呢 是否學公文數真的那麼差

Rank: 3Rank: 3


252
19#
發表於 07-8-19 22:40 |只看該作者
<br />
為何三科讀齊,中學會必差? [/quote]<br />

可否講多D, 我想知道為何到中學會必差呢 是否學公文數真的那麼差

Rank: 3Rank: 3


252
20#
發表於 07-8-19 22:40 |只看該作者
為何會回應三次

[ 本文章最後由 ansontong 於 07-8-19 22:44 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖