關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 慈幼小學(津貼)家長可否入來傾下....
發新帖
查看: 874|回覆: 1
go

慈幼小學(津貼)家長可否入來傾下.... [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


492
1#
發表於 07-8-1 13:41 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位慈幼家長,

小兒今年9月揀小學,我水是慈幼.
請問慈幼的津校家長可否比些意見.

慈幼的英文程度?
多功課嗎?
老師好人嗎? 小朋友乘嗎?
課外活動多嗎?
小朋友讀得開心嗎?
係咪大部份人都是升返慈幼中學?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


492
2#
發表於 07-9-6 13:50 |只看該作者
請問有冇可以比少許意見!!
Thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖