關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問屯門區家長
發新帖
查看: 1824|回覆: 9
go

請問屯門區家長 [複製鏈接]

Rank: 1


19
1#
發表於 04-5-1 23:30 |只看該作者

請問屯門區家長

請問屯門區景峰聖公會蒙恩小學好唔好?

Rank: 5Rank: 5


1782
2#
發表於 04-5-2 13:14 |只看該作者

Re: 請問屯門區家長

都好架~~

Rank: 5Rank: 5


1471
3#
發表於 04-5-2 13:42 |只看該作者

Re: 請問屯門區家長

如果唔係有哥哥妹妹,基督徒 好難入的+.+
好似話讀美樂幼稚園(景fung)會易入d..
my女個陣係景fung幼兒中心讀...d媽咪always 要讀x恩..話好好的啊..我就唔知了..因為my女讀良景村基良小學

Rank: 1


19
4#
發表於 04-5-2 23:56 |只看該作者

Re: 請問屯門區家長

唔該哂!但係有無人知呢間學校是否轉了校長?同埋是否派位公佈當天如果大吉利是的話,要即日去心儀的學校面試??現在真的非常擔心,恐怕選錯學校害了小朋友.另外有屯門有無D咩小學比你都唔好讀呢?

Rank: 3Rank: 3


144
5#
發表於 07-8-28 16:53 |只看該作者
原文章由 yes 於 04-5-1 23:30 硐表
請問屯門區景峰聖公會蒙恩小學好唔好?   

朋友o既仔仔讀緊小二, 佢話讀得好開心.
但現時仍然係half day 等2年後學校改建o左先會轉全日制喎.

Rank: 2


98
6#
發表於 07-9-8 00:30 |只看該作者

請問屯門區家長

請問屯門官立小學好唔好??  就唔知讀那間幼稚園會易入D ??

Rank: 5Rank: 5


1446
7#
發表於 07-9-10 20:29 |只看該作者
屯門官小响屯門屬BAND 1, 間學校屬於小功課, 小朋友會讀得開心,但我上年第一輪有15分交表都抽唔中呀

Rank: 1


3
8#
發表於 07-9-12 13:39 |只看該作者
我女在蒙恩讀1年班,最近開家長會顯示出入BAND % 非常高,
下午校長是換做總校長, 而現下午校長是由港島區聖公會入來 !

Rank: 5Rank: 5


1371
9#
發表於 07-9-12 14:28 |只看該作者
原文章由 apple_lee 於 07-9-10 20:29 硐表
屯門官小响屯門屬BAND 1, 間學校屬於小功課, 小朋友會讀得開心,但我上年第一輪有15分交表都抽唔中呀



apple

咁你最後入咗邊間呀

Rank: 4

醒目開學勳章


734
10#
發表於 07-9-12 15:04 |只看該作者
點解屯門咁多BAND1 小學?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖