關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問邊間小學會教IPA?
發新帖
查看: 1131|回覆: 0
go

請問邊間小學會教IPA? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2043
1#
發表於 07-9-12 10:08 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
IPA (國際音標)

我最近都學左, 覺得非常有用, 最近幫小朋友揀小學, 唔知有無媽咪知道邊間小學有得學?

最近聽左聖瑪加利的簡介會, 知道呢間學校由小五至中二就會教IPA, 仲有無其他學校有教呢?
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖