關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 作業
發新帖
查看: 719|回覆: 0
go

作業 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


118
1#
發表於 07-9-12 22:47 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問各位1c班家長,中文同數學作業是否收了,因為我都冇見一段時間,如果真的話要同校方反映,因為網業都冇,咩都唔知…
有時會覺得佢哋唔係咁理lor,我都知新校舍好多嘢要做,但係一年班的小朋友始終還小,一下子要佢哋處理咁多事佢哋未必咁適應lor…
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖