- 在線時間
- 26 小時
- 最後登錄
- 16-2-2
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 361
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-3-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 104
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 470
- UID
- 42486
 
|
原文章由 NK97 於 07-9-12 20:14 硐表 
我個小朋友就讀於呢間小學三年班現在感到十分徬遑
你係邊度收到資料?
我只知政府小學概覽度講明年牧愛下午校一,二年班轉全日制,
可能咁樣影響到上午校啦(我估未証實係米有影響),
政府有問題,又要人轉全日制,又唔比新校舍或擴建,想一點做,普通課室係得12個(未計電腦同特別室個d),上午12班, 下午12班, 點轉全日????????? |
|