關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 土瓜灣聖公會牧愛小學上午校三年後停辦 ...
發新帖
查看: 1257|回覆: 1
go

土瓜灣聖公會牧愛小學上午校三年後停辦 [複製鏈接]

Rank: 1


2
1#
發表於 07-9-12 20:14 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個小朋友就讀於呢間小學三年班現在感到十分徬遑
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


470
2#
發表於 07-9-12 21:13 |只看該作者
原文章由 NK97 於 07-9-12 20:14 硐表
我個小朋友就讀於呢間小學三年班現在感到十分徬遑

你係邊度收到資料?
我只知政府小學概覽度講明年牧愛下午校一,二年班轉全日制,
可能咁樣影響到上午校啦(我估未証實係米有影響),
政府有問題,又要人轉全日制,又唔比新校舍或擴建,想一點做,普通課室係得12個(未計電腦同特別室個d),上午12班, 下午12班, 點轉全日?????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖