關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 31網 電腦派位次序怎樣寫
發新帖
查看: 526|回覆: 0
go

31網 電腦派位次序怎樣寫 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


132
1#
發表於 07-9-13 21:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位家長,

我想問問各位,如果第一輪自行收生唔得,要填電腦派位的話,除了st. mary, 新/舊油地, 循道上,下午校之外, 仲有冇其他唔算太差的學校可以選擇而填寫下去呀,而且次序應該點寫,因為我時時都係聽到這幾間小學的事,咁如果我唔好彩抽唔中, 咁仲有咩小學(31網)可以選擇架,請大家比D意見我呀!! 謝謝 !!
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖