註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
大宅
原文章由 chumachuma 於 07-8-14 12:48 發表 請問有冇人係家住大窩口, 而小朋友响荃灣海濱花園 "石鐘山小學"讀書架? 我想問係自己去叩門的, 還是統一派位的呢? 有冇校車到大窩口接學生架? 請指教, 謝謝!:)
原文章由 branma 於 07-8-14 21:45 發表 我仔仔今年讀石小小―架、我就住荃灣但亜仔放學後會坐校車到外婆家(大窩囗)、有校車到架、大窩囗富安樓或彭鴻璋幼稚園接學生架!!我係大抽奬時第―志願入架、越來越多人選石鐘山難 ...
原文章由 chumachuma 於 07-9-13 11:38 硐表 branma 又係我呀! 你仔仔番學開心嘛? 可否分享一下你仔仔响石鐘山番學的情況呢? 你仔仔放學之後响石頭街落車, 校車準時嗎? 謝謝!
原文章由 chumachuma 於 07-9-13 17:39 硐表 branma 多謝妳! :)