- 在線時間
- 160 小時
- 最後登錄
- 17-8-21
- 國民生產力
- 93
- 附加生產力
- 299
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 472
- 主題
- 61
- 精華
- 0
- 積分
- 864
- UID
- 91779

|
原文章由 jamieconnie 於 07-8-20 12:15 發表 
各位,我忽發奇想,係咪搵間唔係咁高水準既學校,但唔係好差既,而名列前茅,咁係咪會派到更好既中學呢,我個女今年升K2,
我估可以這樣說, 但如果未train好自已, 派到妳入 band 1 英中, 但自已之成績又是否 handle 到呢? 聽人講band 1英中 (over 90% 入大學個幾間), 妳一讀唔掂, 在 form2, form3 已叫妳自行轉校 , 如果操行好, 寫埋推薦信給你送妳走, 再招一些別校勁料之插班生入來頂妳個位... 好似做生意, 被趕走之小朋友可能已很努力, 已好比心機了, 但因小學個底打得唔好, 個小朋友會好hurt/ 無晒自信... Daddy/Mummy之決定會... 真是問問自已, 問問小朋友了! :loveliness: |
|