關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長 ...
發新帖
查看: 735|回覆: 1
go

請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


312
1#
發表於 07-9-24 22:45 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


122
2#
發表於 07-9-25 18:49 |只看該作者
原文章由 QKMA 於 07-9-24 22:45 硐表
你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???





你地覺得小朋友讀得開心嗎 - 開心
中文科係咪用普通話教呢? -
功課多唔多? - 只貴子弟專心的話,絕對可以在1小時內完成
課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢??? 沒比較,不知道,而且係要小朋友覺得深唔深,不是家長,我小朋友可以應付

愉快學習最要緊,如家長心儀學校很深,但小朋友未能跟得上,也很辛苦的
我有四個老闆 大老爺 大小姐 細小姐 呂宋小姐 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖