- 在線時間
- 649 小時
- 最後登錄
- 19-6-5
- 國民生產力
- 194
- 附加生產力
- 633
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 544
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 1371
- UID
- 51889
 
|
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表 
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...
你嗰間係唔係私校嚟ga
津校好少會咁, 多數都會為家長荷包著想ga
我亞仔小學都無規定買校服ga數量, 總之啱替換就得
不過我覺得間校服商d質料好差, 第一日著條褲褲頭ga鈕就甩晒
我有向學校反映過, 不過我諗學校唔會轉第二間供應商
之前返幼稚園, 返私營幼稚園嗰間, 你唔買會比說話你聴, 又成日轉款, 等你無得接收人地唔啱著ga校服
後來轉咗一間非牟利ga幼稚園, k1-k2我都只係買過一套夏季校服, 其他全部都係人地比, 到k3亞仔大咗唔啱著先自己再買過, 亞仔畢業, 我將d校服比晒人, 邊個啱著邊個要, 幾環保, 又慳錢 |
|