關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 大埔初升小學家長會
發新帖
查看: 841|回覆: 2
go

大埔初升小學家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


147
1#
發表於 07-9-19 12:09 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位靚媽媽, 大家以後叫我做Christine啦, 請多多指教!

我個囡囡今年啱啱升了上小一, 我都好緊張同擔心.
幸好, 可以肯定的說沒有選錯學校俾囡囡. 因為見佢每天都好開心, 又有自信, 主動咁學習, 仲培養了認真閱讀課外書的習慣. 回想當初沒有安排她入讀名校或區內的"第一小學", 覺得都是對她好的. 讓她有發揮的空間, 愉快的學習, 才是長遠對她有裨益的. 現在她是班長, 又得到同學的愛護, 老師的嘉許, 無疑像是打了支強心針.

小朋友都愛被重視.

我十分認同這間學校的教育理念同建立了核心價值, 希望囡囡能繼續"熱愛學習  追求卓越". 開開心心發揮個人潛能.

你的寶寶升小順利嗎? 分享一下你的經驗, 好嗎?

[ 本文章最後由 tinetinelee 於 07-9-20 10:12 編輯 ]
   0    0    0    0
Life is Simple, Love is True---------------------tinetine

Rank: 1


18
2#
發表於 07-9-21 18:09 |只看該作者
原文章由 tinetinelee 於 07-9-19 12:09 硐表
各位靚媽媽, 大家以後叫我做Christine啦, 請多多指教!

我個囡囡今年啱啱升了上小一, 我都好緊張同擔心.
幸好, 可以肯定的說沒有選錯學校俾囡囡. 因為見佢每天都好開心, 又有自信, 主動咁學習, 仲培養了認真閱讀課 ...


Hi Christine,

請問你囡囡升了那間小學? 大埔的嗎? 我也是住大埔. 唔知會唔會係我心儀那間呢?

Rank: 1


18
3#
發表於 07-9-24 16:00 |只看該作者
原文章由 kamshekmama 於 07-9-21 18:09 硐表


Hi Christine,

請問你囡囡升了那間小學? 大埔的嗎? 我也是住大埔. 唔知會唔會係我心儀那間呢?



Thanks, Christine, 收到你的pm.
我同老公, 加埋教署個高官朋友意見, 我放心晒了. 我都會係同一樣選擇.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖