關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇奉基5年級的學生家長呀,入嚟傾吓啦! ...
發新帖
查看: 521|回覆: 0
go

有冇奉基5年級的學生家長呀,入嚟傾吓啦! [複製鏈接]

Rank: 1


1
1#
發表於 07-9-27 11:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個仔今日同明天都跟老師去「生命重塑」歷奇訓練營,我個仔不知幾興奮,他告知我,校長和主任是希望透過此活動,加强訓練他們專注力,歸屬感和使命感,希望趁開學初期,讓他們建立良好學習態度,盡責地做好每項事情,認真地對待每一次考驗,特別喺呈分試。我聽到都好開心呀!學校真喺好願意為培育學生而付出好大努力和心機,設計不同的活動給我們的仔女。奉基真的是一所不斷進步的好學校,你們又覺得今次的宿營怎樣呢,分享吓啦!
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖