註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 joefoon 於 07-9-22 23:34 硐表 如題~~~~ 是否現今小學的英文課本、 都用神奇筆呢?
洋房
原文章由 kae 於 07-9-23 09:20 硐表 你講緊是否i-pen?? 我聽人講係有d小學會用,但好似在小三先有(如有錯請更正),不過佢地經學校買會平d,我自己就向出面書局巳經買左比佢,其實唔駛咁大先用,佢有d書唔係好深,向上年佢k2巳比佢自己用黎聽下睇下咁~~ ...
原文章由 YKWT 於 07-9-23 10:27 硐表 係呢 , 唔知道幾錢同係邊到買呢
民房
禁止訪問