關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無子女讀培道?請入來分享!
發新帖
查看: 1205|回覆: 8
go

有無子女讀培道?請入來分享! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


175
1#
發表於 07-9-13 14:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
培道小學質素如何? 我正為小兒考慮這所學校。
   0    0    0    0


3496
2#
發表於 07-9-13 20:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


175
3#
發表於 07-9-25 13:20 |只看該作者
唔該你!
我會考慮下! 謝謝!

原文章由 shirley73a 於 07-9-13 20:24 硐表
培道已經有百幾年歷史了. 出咗名校風唔錯. 老師都好有愛心!!
小朋友喺度讀會讀得好開心架!!

不過平日嘅功課唔算多. 而程度亦唔算深. 中文由小一開始已經用普通話教. 睇你自己點睇啦, 如果你唔想操佢d成績嘅話, 而主 ...

Rank: 5Rank: 5


2106
4#
發表於 07-9-25 13:24 |只看該作者
今年中學部新校舍落成,就會收男生喇 !
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 2


43
5#
發表於 07-9-25 13:55 |只看該作者
是否真的?我個仔今年入讀小一,出奇地班裏男女比例相若。

Rank: 5Rank: 5


4433
6#
發表於 07-9-25 14:16 |只看該作者
原文章由 fitceo 於 07-9-25 13:24 硐表
今年中學部新校舍落成,就會收男生喇 !


新校舍真的會今年落成嗎? 我最近途經校址, 仍只見到地盆一個, 任何建築物都沒有.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12165
7#
發表於 07-9-25 16:23 |只看該作者
但我打電話去小學度問會否中學收男生,他話沒有這件事,話系女校仲問我系邊度听返來....

Rank: 5Rank: 5


2106
8#
發表於 07-9-25 17:35 |只看該作者
原文章由 chrischeung 於 07-9-25 16:23 硐表
但我打電話去小學度問會否中學收男生,他話沒有這件事,話系女校仲問我系邊度听返來....


我朋友介紹我仔仔入讀時,佢話個喎,佢仔仔係培道幼稚園生.而新校舍,睇佢地網頁應該08落成.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12165
9#
發表於 07-9-25 22:15 |只看該作者
請問可信情度有几多呢?因為我今日打電話去小學問完再問中學部都系話未來都系女校喎,都吾知真定假呢????
原文章由 fitceo 於 07-9-25 17:35 硐表


我朋友介紹我仔仔入讀時,佢話個喎,佢仔仔係培道幼稚園生.而新校舍,睇佢地網頁應該08落成.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖