- 在線時間
- 636 小時
- 最後登錄
- 26-3-30
- 國民生產力
- 674
- 附加生產力
- 1192
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1030
- 主題
- 72
- 精華
- 0
- 積分
- 2896
- UID
- 148545
 
|
kittymummy
我個case同你一模一樣 ,我個女K3,睇到你講你個女既性格我仲以為係我個女 ,佢出年P1喇,又要重新識過d同學仔,佢咁cool,我真係好擔心:cry: :cry: ,不過好彩佢肯上興趣班,我幫佢咩都報,吸收知識係其次,最重要係識到多d朋友仔,希望總有一兩個啱key
原文章由 Kittymummy 於 07-10-3 12:03 硐表 
我個女由n1到依家小二, 老師對佢評語好好, 佢係一個好守紀律的小朋友, 班主任話佢上堂從來無傾計好專心果隻. 但係大大吓, 我發覺佢唔同其他小朋友一樣好動. eg: 課外活動, 佢從來唔會主動參加,樣樣都話無興趣. 我覺 ... |
|