- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-9-30
- 國民生產力
- 8
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-12-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 15
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 23
- UID
- 67254

|
原文章由 ka媽 於 07-10-3 17:55 硐表 
上年我見d學生個個有自己風格, 長襪到放學都會變短襪, 因為d同學仔周圍跑, d襪都走晒位, 不過最凍的幾天, 學生們都一齊穿上體育裝, 因為條長褲大家都話貪佢入裡可以著多條內膽, 又防風. ...
謝謝Ka媽詳盡解釋,我都係買哂長短褲,費時煩。不過我嗰仔喺學校食午飯時,次次食完放學,工人話佢件衫一定Dirty,差不多日日洗件衫,我亦買咗2件替換。遲啲冬季的校服都唔知點算,無理由買2套? |
|