註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 發表 hello !!! 我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???
複式洋房
原文章由 kt8001 於 07-8-20 18:24 發表 我放工啦!得閒找我呀!
原文章由 emonmama 於 07-8-20 22:35 發表 我囡都係今年升小一.....油塘基顯.....大家得閑傾吓:loveliness:
原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:18 發表 早晨 你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是 --------------------------------------------------------------
原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:28 發表 早呀!KATIE 正式返學時,上車好似7:35左右,你呢?你係咪同LOVE一同返學架
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:42 發表 我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見
原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:16 發表 KATIE 你說得很對,但你會做什麼早餐比你囡囡食呀! 又怕佢一早起身冇胃口.....:cry:
原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:38 發表 我個囡都是食得好慢架,夜晚又瞓,都唔知什樣才可調整佢生理時鐘
原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 發表 hi !!! 各位好呀 。 kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。 我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。 你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去 ...
原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表 emonmama 你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓 預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒