關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無人知到以下學校次排名:
發新帖
查看: 1858|回覆: 4
go

請問有無人知到以下學校次排名: [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


196
1#
發表於 07-10-4 23:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
- St. Joseph Wanchai
- Wah Yun
- Raimondi
- St. Paul's College (Boys)

本人比較喜歡孩子不會有太大讀書壓力, 希望他乖乖和順利在同一間學校讀完中學和小學便滿足了




- St. Joseph (Wan Chai)
- Wah Yun (Wan Chai)
- Raimondi
- St. Paul's Boy



[ 本文章最後由 mattmame 於 07-10-4 23:47 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 4


935
2#
發表於 07-10-5 07:22 |只看該作者
我唔敢排,四間都係名校,是旦放一間係頭,其他三間小學o既家長實嘈。但係我覺得四間學校壓力都唔會細。

原文章由 mattmame 於 2007/10/4 23:38 硐表
- St. Joseph Wanchai
- Wah Yun
- Raimondi
- St. Paul's College (Boys)

本人比較喜歡孩子不會有太大讀書壓力, 希望他乖乖和順利在同一間學校讀完中學和小學便滿足了


1018
3#
發表於 07-10-5 09:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
4#
發表於 07-10-5 10:06 |只看該作者
如只論少壓力同埋順利直升中學,
應該St. Paul's Boys 係首選,
不過呢個選擇只因應樓主個別之要求,
唔代表St. Paul's Boys 學術上係4 間中最好架吓。

華仁同St. Jo 係津校,升中要跟政府派位制,
中學比小學既直屬額不足夠收晒所有小學生,
所以如果想直升,自然要努力D 比心機讀書了,
咁唔多唔少,都會有壓力架,要考好D 嘛。
高主教照我睇...接龍都有D 機會,
但出年收女生,我個人麻麻地男女校,
如果升中,可能男女感情,分心喎...我好保守架。
咁到Paul's Boys 了,佢地接龍有直資中學,
收生權在校方,又可以收晒大部份小學生,
咁樣只要keep 住,唔好太差科科紅,
中學都會收番,小學階段唔使迫得咁緊,
咁自然可以壓力少D,小朋友開心上學去。

我諗你要睇吓自己個仔係咩類型,
如果係拼博進取型,人望高處既,
佢自己想要既未必係少壓力而得到既輕鬆,
而可能希望在壓力下得到好成績既滿足感喎,係咪?

Rank: 3Rank: 3


174
5#
發表於 07-10-5 11:50 |只看該作者
按你的要求 :
1- Wah Yun
2- St. Paul's College (Boys)
3- Raimondi
4- St. Joseph Wanchai


原文章由 mattmame 於 07-10-4 23:38 硐表
- St. Joseph Wanchai
- Wah Yun
- Raimondi
- St. Paul's College (Boys)

本人比較喜歡孩子不會有太大讀書壓力, 希望他乖乖和順利在同一間學校讀完中學和小學便滿足了




- St. Joseph (Wan Chai)
- Wah Yun (Wan ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖