關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 急問庭字怎寫
發新帖
查看: 3226|回覆: 14
go

急問庭字怎寫 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


186
1#
發表於 07-10-1 21:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
家庭的庭字,入面是"土"字還是"士"字?

[ 本文章最後由 Odin 於 07-10-2 11:12 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


186
2#
發表於 07-10-1 23:04 |只看該作者
請問有人知道嗎?可以告訴我嗎?緊急

Rank: 4


935
3#
發表於 07-10-2 11:11 |只看該作者


從以上四個楷書,我們發覺第一個「」中間的橫卻是比底橫較短。

如果是小學生,就照老師吩咐的方法寫好了,只要知道這字有多種寫法,否則老師在你默書時當你寫錯字就糟了。

我兒子的學校也有這問題,例如「樹」字,寫了多年上面都是「士」,現在老師卻說應該是「土」,唯有適應吧。

[ 本文章最後由 Odin 於 07-10-5 09:47 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4433
4#
發表於 07-10-2 12:12 |只看該作者
根據小囡學校標準, "庭"字最下面的一畫要最長

Rank: 3Rank: 3


186
5#
發表於 07-10-2 13:52 |只看該作者
原文章由 yukico 於 07-10-2 12:12 硐表
根據小囡學校標準, "庭"字最下面的一畫要最長


無錯,今日問左老帥啦,應該係土字,唔係士字~

謝謝咁多位!

Rank: 5Rank: 5


1245
6#
發表於 07-10-3 17:38 |只看該作者
HAHAHA 各位

      而家時代唔同, 我地以前學嗰套唔能夠
套用番係現今小學生身上, 我女今年都係讀
小一, 但中文字既筆順,什至乎筆畫都與我們
讀書時不同了

      爲左唔好教錯小朋友, 我地仲突地買了
學校推介的中文詞典, 做詞語之前先查清楚
才落筆 免得教錯番嚟改正即又要做多
樣功課
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


625
7#
發表於 07-10-4 11:06 |只看該作者
講真, 個家庭的庭字下面應該是"士"字的, 不過真係時代唔同, 唉﹗第日都唔知點算, 每個字都會出現兩種寫法。


原文章由 emiluihk 於 07-10-3 17:38 硐表
HAHAHA 各位

      而家時代唔同, 我地以前學嗰套唔能夠
套用番係現今小學生身上, 我女今年都係讀
小一, 但中文字既筆順,什至乎筆畫都與我們
讀書時不同了

      爲左唔好教錯小朋友, 我地仲突地買了
學校推介的中 ...

Rank: 4


935
8#
發表於 07-10-5 09:27 |只看該作者
因為我以前學過下書法,想講多少少野。

睇下"庭"o既篆體,係下面一橫最長。


而"庭"o既金文,就好似一個人搬泥土,係度起緊屋咁o既樣。


因此,"庭"字裏面應該係"土",唔係"士"。

我地細個習慣寫到中間一橫最長,係因為:
第一,不同派別o既書法家有不同寫法,書法角度,有時但求美觀,未別考慮正確與否。
第二,有些印刷字型印制教科書時,亦未有考慮字型正確與否,而當時香港教育部門並未對此作出關注(以前香港係重英輕中呀)

2003年,〈小學中文科常用字表〉被重新編訂,香港教育部門為小學生統一楷書標準,所以,而家小學生寫d字,有d同我地細個寫o既唔同。

原文章由 littlekid 於 2007/10/4 11:06 硐表
講真, 個家庭的庭字下面應該是"士"字的, 不過真係時代唔同, 唉﹗第日都唔知點算, 每個字都會出現兩種寫法。

Rank: 4


935
9#
發表於 07-10-5 09:35 |只看該作者


可以係上面查到小學生常用字o既標準寫法。

Rank: 3Rank: 3


332
10#
發表於 07-10-5 13:21 |只看該作者
原文章由 Odin 於 07-10-5 09:35 硐表
http://img523.imageshack.us/img523/8805/researcheu5.jpg

可以係上面查到小學生常用字o既標準寫法。



very good website!

Rank: 3Rank: 3


186
11#
發表於 07-10-5 13:59 |只看該作者
Odin,
好正,thx!

[ 本文章最後由 iloveugirl 於 07-10-11 20:33 編輯 ]

Rank: 4


935
12#
發表於 07-10-5 16:11 |只看該作者
我見到兩邊都係'十'。

原文章由 iloveugirl 於 2007/10/5 13:59 硐表
Odin,
好正,thx!

另外有個字令到我好混亂,
草花頭寫法應該"十另一邊係丿一”
但今日老師寫葉字,佢係佢個草花頭兩邊都係十字
上年個老師就教所有草花頭都係要丿一的..
真係好混亂,咁應該係點寫呢?
定係草字花字呢d草花頭至係 ...

Rank: 3Rank: 3


186
13#
發表於 07-10-5 16:49 |只看該作者
thx!!!!!!!!!!!!!!

[ 本文章最後由 iloveugirl 於 07-10-11 20:34 編輯 ]

Rank: 4


935
14#
發表於 07-10-5 18:14 |只看該作者
我o岩o岩查過兩本字典,兩本都一樣,上「立」下「木」,立字下面果橫長過木字o既,但係我自已就寫到中間果橫最短,下面最長。

我諗你問下老師,由佢定斷好啦。

原文章由 iloveugirl 於 2007/10/5 16:49 硐表
唔係播,你睇清楚標準字型個個
右手邊個十字個丿係斜斜地架....
基本上上年個老師係教斜斜地既
但今年個老師就改佢要十字

又好似個新字個”亲”部
老師教佢寫係上面個畫係長既下畫係短
但係你個web個新字就係上短下長
咁應該 ...

Rank: 5Rank: 5


3063
15#
發表於 07-10-6 16:39 |只看該作者
我仔都有個字係廷,而由細到大,我都將係將廷字寫個"士",如果依家話錯既話,真係 。好似讀音咁,出面依家好多俗化左既字都要讀番啱,中國文化經驗幾千年,有改變有何奇?硬係要正番阿爺再阿爺....果代既野,我覺得煩不勝煩。唔好意思,離左題,我都係呻下啫。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖