關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我可以選擇用NET 1 4同 NET16地址, 用邊個會較好? ...
發新帖
查看: 1312|回覆: 6
go

我可以選擇用NET 1 4同 NET16地址, 用邊個會較好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1926
1#
發表於 07-9-28 14:53 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我可以選擇用NET 1 4同 NET16地址, 用邊個會較好?

Any parents can give me some idea? Many many thanks.

   0    0    0    0
Hi, there are 2 happy bbs in our happy family. Let's become good friends!!! :-P :-) :-P :-P

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-10-3 17:59 |只看該作者
好難講喎, 你本身有無心頭好 ?
如無不如打聽吓邊間好先LA
因揀學校係要以小朋友爲主導,
先打聽住處附近爲佳
再而選擇適合自己小朋友性格再作打算



原文章由 EmilyMami 於 07-9-28 14:53 硐表
我可以選擇用NET 1 4同 NET16地址, 用邊個會較好?

Any parents can give me some idea? Many many thanks.

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


124
3#
發表於 07-10-3 19:01 |只看該作者
原文章由 EmilyMami 於 07-9-28 14:53 硐表
我可以選擇用NET 1 4同 NET16地址, 用邊個會較好?

Any parents can give me some idea? Many many thanks.


我同你一樣, 不過我了NET14. 16唔係好多選擇, 聖米和基灣最多人選. NET14好點.

Rank: 5Rank: 5


1926
4#
發表於 07-10-4 15:18 |只看該作者

NET 14 or NET 16

Many thanks.

Is 基灣 in Net 14 or Net 16?

基灣 is my first choice.
Hi, there are 2 happy bbs in our happy family. Let's become good friends!!! :-P :-) :-P :-P


1754
5#
發表於 07-10-4 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


33
6#
發表於 07-10-4 23:08 |只看該作者
我見概覽net 14同net 16都係東區, 但請問如果我地址係屬於net 14,統一派位乙部係唔係要填番net 14裏面d學校呢?? 如果填左net 16入面d學校會點呢??

謝謝回應....

Rank: 4


935
7#
發表於 07-10-5 07:39 |只看該作者
net 14同net 16雖然都叫東區,但係屬於兩個唔同校網。如果你屋企屬於net14,第一輪自行收生冇限制,但係第二階段統一派位時有校網限制,甲部可以填跨區,乙部就只可以填本區。

條界大致係好似以下咁劃:


原文章由 葉師奶 於 2007/10/4 23:08 硐表
我見概覽net 14同net 16都係東區, 但請問如果我地址係屬於net 14,統一派位乙部係唔係要填番net 14裏面d學校呢?? 如果填左net 16入面d學校會點呢??
謝謝回應
‹ 上一主題|下一主題