關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 枱燈一問
發新帖
查看: 5640|回覆: 19
go

枱燈一問 [複製鏈接]

Rank: 4


852
1#
發表於 07-9-24 14:33 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇家長用開邊一個牌子的枱燈,而且又好用同唔反光,可否介紹下。
另外,3m博士燈好用嗎?
thx.
   0    0    0    0

Rank: 4


669
2#
發表於 07-9-24 22:45 |只看該作者
I also want to know, Can anyone give advice?


原文章由 Triangle_* 於 07-9-24 14:33 硐表
有冇家長用開邊一個牌子的枱燈,而且又好用同唔反光,可否介紹下。
另外,3m博士燈好用嗎?
thx.


1076
3#
發表於 07-9-25 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1371
4#
發表於 07-9-25 15:34 |只看該作者
原文章由 blytheBB 於 07-9-25 14:37 硐表
我都想知wor!



我買咗飛利浦"不閃爍護眼燈", 都ok, 價錢係3m ga 1/3,
我都有個fd買咗3m, 不過我覺得好似唔多夠光咁,

仲有我發覺, 其實自己出去佩一個不閃爍燈胆都得, 燈座就用返平時d就ok

Rank: 3Rank: 3


160
5#
發表於 07-9-25 15:46 |只看該作者
我經驗就算幾靚幾貴枱燈都不大有用,因為點放都會有手影。最重要還是孩子坐姿正確。如果是天花燈就最好(即好似响ofiice 咁),不過家居又不會如此設計。

Rank: 3Rank: 3


270
6#
發表於 07-9-25 18:35 |只看該作者
我之前用開Panasonic覺得都ok,諗住買多支比仔用;但係到最後都係買左3m.....因為對比之下,3m無咁剌眼&無反光,長時間用對眼會舒服d,係就係貴d,不過為左亞仔對眼....無得計
至於手影,我諗係擺放位置問題,如果放在前面...點會有手影呀?

[ 本文章最後由 jeffhon 於 07-9-25 18:37 編輯 ]

Rank: 4


864
7#
發表於 07-9-26 12:49 |只看該作者
原文章由 Triangle_* 於 07-9-24 14:33 硐表
有冇家長用開邊一個牌子的枱燈,而且又好用同唔反光,可否介紹下。
另外,3m博士燈好用嗎?
thx.


一定要買 3m 博士燈, 用過才知好. 我以前用 Philips (其實都不是平).  半年前買了 "3M", 有比較過就知 3M 好好多, 適合小朋友做功課時用.   

至於有手影問題是擺放位置出錯,  燈一定要放在左前方 (以右手寫字計), 這樣才沒手影, 裝放之位置一定要有正確.

Rank: 4


669
8#
發表於 07-9-26 22:54 |只看該作者
Joe 媽 媽,

想問下3m 博士燈點解會好過Philips好多?
   
原文章由 Joe媽媽 於 07-9-26 12:49 硐表


一定要買 3m 博士燈, 用過才知好. 我以前用 Philips (其實都不是平).  半年前買了 "3M", 有比較過就知 3M 好好多, 適合小朋友做功課時用.   

至於有手影問題是擺放位置出錯,  燈一定要放在左前方 (以右手寫字計), ...

Rank: 3Rank: 3


382
9#
發表於 07-9-27 11:36 |只看該作者
我都係用3M,都幾好。

Rank: 3Rank: 3


435
10#
發表於 07-9-27 12:09 |只看該作者
請問3m燈係邊度買平呀???

Rank: 5Rank: 5


1087
11#
發表於 07-9-27 13:23 |只看該作者
May I know which style of 3M is good then?

Rank: 3Rank: 3


438
12#
發表於 07-9-27 13:38 |只看該作者
3m博士燈好用!

Rank: 4


852
13#
發表於 07-9-28 22:49 |只看該作者
我睇過3M都出左好多不同款,有冇邊一款好用d。

Rank: 4


864
14#
發表於 07-9-30 12:42 |只看該作者
原文章由 wewangwang 於 07-9-26 22:54 硐表
Joe 媽 媽,

想問下3m 博士燈點解會好過Philips好多?
   


柔和一點, 不"次"眼, 但感覺好似不夠光, 但做功課妳一定會開房燈, "木台"燈只是輔助用途, 不用太光的, 真的是用過才知道分別. 不懂如何詳細解釋.

我自已在 "吉x島" 大減價時買的, 好似  $700多元, model TL-1000, 因她不是太光, 新款之細size 我怕她更加不足夠, 所以最後都是買回最經典之Model " TL-1000 博士燈 ".

有看過 BK Mummy 教, 青山道/ 福華街, xxx 書局平, $650就有得買, 但我又不識路, 又住得遠, 車費都去了, 最後都是大減價時買了就算, 深圳買亦要$700多. 所以我估等大減價時買應該差不多吧!

Rank: 4


669
15#
發表於 07-9-30 12:58 |只看該作者
Joe 媽媽,

多謝你詳細回覆.

現在小朋友真係幸福,連檯燈設計都咁講究.


原文章由 Joe媽媽 於 07-9-30 12:42 硐表


柔和一點, 不"次"眼, 但感覺好似不夠光, 但做功課妳一定會開房燈, "木台"燈只是輔助用途, 不用太光的, 真的是用過才知道分別. 不懂如何詳細解釋.

我自已在 "吉x島" 大減價時買的, 好似  $700多元, model TL-1000, ...

Rank: 2


99
16#
發表於 07-9-30 21:59 |只看該作者
3m燈在青山道近發祥亍,文風書局有65折,由500多起,tel27296800。

Rank: 4


864
17#
發表於 07-10-1 12:15 |只看該作者
原文章由 hohoho2003 於 07-9-30 21:59 硐表
3m燈在青山道近發祥亍,文風書局有65折,由500多起,tel27296800。


但此書局之mark-up價比一般市面高, 以TL-1000計, 此書局買$600(65折後價), 但青山道無地方好行, 一家人在親子日(Saturday/ Sunday)出去行一轉, 只為了買燈, 車費已要幾十元, 又要時間, 唔化算...

Rank: 1


20
18#
發表於 07-10-2 23:38 |只看該作者
I bought 3M lamp from Hunghom. Light is not too strong but it is good and comfortable, you can adjust the height if you want brigher.   You may check 29544663 Mr. Lau if the offer is good.

Rank: 2


54
19#
發表於 07-10-3 17:32 |只看該作者
I have just bought a 3m light, CL-1000 model.  

Has anybody bought the same model as me and what do you think?

It's 27W and I've found it too bright and I am not sure whether it is good for my 5 years old daughter to use?  Can anyone make any suggestions, please?  

原文章由 coolhk03 於 27/9/07 13:38 硐表
3m博士燈好用!

Rank: 1


3
20#
發表於 07-10-5 16:06 |只看該作者
我都買咗3M燈,不過Model係CL2000,夾枱嗰隻﹔仲買咗Ikea夾枱光管燈﹔兩隻比較,3M會比較適合啲,因為3M係白燈,Ikea係黃燈,黃燈會令人想瞓,白燈會醒神D,冇咁壞眼。3M燈係喺荃灣愉景新城3樓電器舖買的,清貨唔駛$600添。

原文章由 Triangle_* 於 07-9-24 14:33 硐表
有冇家長用開邊一個牌子的枱燈,而且又好用同唔反光,可否介紹下。
另外,3m博士燈好用嗎?
thx.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖