關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇媽咪的小朋友入了泳隊
發新帖
查看: 1838|回覆: 6
go

有冇媽咪的小朋友入了泳隊 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2229
1#
發表於 07-10-7 23:25 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問有沒入了泳隊的小學家長,我女兒學游水的泳會想我囡囡入他們的泳隊,  我心情很予盾, 請指教以下的問題:


1) 是不是經常要練習?
2) 每次要練習多久?
3) 會影響學業嗎?

我囡囡成績不算太叻,但又不算太差,全級220人考49名, 唉!
我都唔識點樣幫她選擇?

[ 本文章最後由 humbertcarol 於 07-10-7 23:54 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


254
2#
發表於 07-10-8 08:23 |只看該作者
泳隊練習會多小小,好似我個仔每周要練習3晚,每次練習2小時,還有練習體能大約15-20分鐘,會否影響學業?最重要小朋友自已是否喜歡游泳,我個仔是好喜歡游水,因為佢放學回家做功課和溫習時間唔多,所以小息時間同學去玩,但個仔會自已做定功課同溫習,還有假期用多D時間溫習,個仔成績都唔彩,所以我個人意見要小朋友是否喜歡項目?
原文章由 humbertcarol 於 07-10-7 23:25 硐表
請問有沒入了泳隊的小學家長,我女兒學游水的泳會想我囡囡入他們的泳隊,  我心情很予盾, 請指教以下的問題:


1) 是不是經常要練習?
2) 每次要練習多久?
3) 會影響學業嗎?

我囡囡成績不算太叻,但又不算太差,全級220 ...

[ 本文章最後由 小甜 於 07-10-8 08:27 編輯 ]

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 07-10-8 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1077
4#
發表於 07-10-8 19:51 |只看該作者
小女一星期游五日,每次一個半小時.但正如有家長說,由於她喜歡游水,會自動爭取做功課時間,以免因學業退步而不能去游水.

但在你的個案,你仍需考慮學校是否注重游水,有沒有校內泳隊.因為好的泳會只會要求游得好的同學加入泳會泳隊,但亦會有些只有會費,要求所有學員加入泳會泳隊.因此,若學校有泳隊,可查詢學校泳隊的泳會怎樣收生?以及學校的政策如何?會否因不同泳會已失去代表學校參賽的資格.

原文章由 humbertcarol 於 07-10-7 23:25 硐表
請問有沒入了泳隊的小學家長,我女兒學游水的泳會想我囡囡入他們的泳隊,  我心情很予盾, 請指教以下的問題:


1) 是不是經常要練習?
2) 每次要練習多久?
3) 會影響學業嗎?

我囡囡成績不算太叻,但又不算太差,全級220 ...

Rank: 5Rank: 5


1022
5#
發表於 07-10-9 15:35 |只看該作者
時間分配很重要,試想不去游水亦会留在家看电視.
不如游完水去圖書館睇下和温書;每朝用十分鐘早讀,睡前温習較好,充份利用時間,打生字用咭紙寫下,隨身携帶閱讀更好辨法.


原文章由 sfcssfcc 於 07-10-8 19:51 硐表
小女一星期游五日,每次一個半小時.但正如有家長說,由於她喜歡游水,會自動爭取做功課時間,以免因學業退步而不能去游水.

但在你的個案,你仍需考慮學校是否注重游水,有沒有校內泳隊.因為好的泳會只會要求游得好的同學加入泳會泳 ...
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Rank: 5Rank: 5


3600
6#
發表於 07-10-10 12:15 |只看該作者
我女也被選中入泳隊(大力),但因每星期要練習3晚,每晚個半小時,而且她剛升上小一,不知功課能否應付,所以拒絶了入隊,我也不知這個決定是否正確.

Rank: 3Rank: 3


408
7#
發表於 07-10-10 12:41 |只看該作者
我囡都係剛升小一又剛入泳隊,我揀左一星期游三日,每日一個半,頭一個月真係勁辛苦,但到而家就好好多,大家都適應左,功課同溫習都ok。訓練佢一有空閒時間就要溫習同做功課,頭一個月都做唔到架,後來就鬧吓氹吓都ok....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖