關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田官立小學好嗎
發新帖
查看: 1211|回覆: 4
go

沙田官立小學好嗎 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


207
1#
發表於 07-10-7 14:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請問沙田官立小學好嗎?難唔難入架,教學方法如何?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1267
2#
發表於 07-10-7 23:03 |只看該作者
囡囡現在讀小一,是全日制,活動教學

老師暫時都ok,功課平日四至六種,假日就多好多,中英文每星期都要默書,除常規每學期的測驗週及考試外,平時會有突擊測驗

難唔難入?
第一round,除非你有兄姊係度讀,否則應該無機會入
我都係第二round大抽獎時抽中,開心到飛起

Rank: 5Rank: 5


3211
3#
發表於 07-10-7 23:38 |只看該作者
補充:

初小活動教學, 高小傳统教學, P.4 開始分精英班....競爭頗大.

1st round 5 可以話冇机會, 只是在88區比較熱門, 机會相對比較低而已.

[ 本文章最後由 asinai 於 07-10-7 23:44 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1267
4#
發表於 07-10-7 23:59 |只看該作者
以去年為例
第一round已收突學生,所以第二round的名額已較預期少

Rank: 3Rank: 3


238
5#
發表於 07-10-8 15:08 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-7 23:59 硐表
以去年為例
第一round已收突學生,所以第二round的名額已較預期少


我家姐個女都係讀呢間,佢話係就係深左d,但d老師總括都好有愛心同好好心機教,佢個女讀得好開心.有個別老師就比較嚴肅d, 但呢間沙小都好注重品德同學業架,因要好成績將來先可以入沙官,我家姐都想個女將來可入沙官.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖