註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
大宅
原文章由 kie 於 07-10-5 08:32 硐表 我住係長沙灣,女兒下年升小一,我想知邊間小學好d?聽鄰居講旅港開平小學唔錯,但我上黎這個網的小學一覽,又見唔到有旅港開平小學的討論版,我想知有無家長的仔女係入面讀書,或者可以講下d意見比我知! ...