關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 關於旅港開平小學
發新帖
查看: 727|回覆: 3
go

關於旅港開平小學 [複製鏈接]

Rank: 1


5
1#
發表於 07-10-5 08:32 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我住係長沙灣,女兒下年升小一,我想知邊間小學好d?聽鄰居講旅港開平小學唔錯,但我上黎這個網的小學一覽,又見唔到有旅港開平小學的討論版,我想知有無家長的仔女係入面讀書,或者可以講下d意見比我知!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3218
2#
發表於 07-10-5 09:42 |只看該作者
click 呢條link參考下拉....
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1048609&extra=page%3D4


原文章由 kie 於 07-10-5 08:32 硐表
我住係長沙灣,女兒下年升小一,我想知邊間小學好d?聽鄰居講旅港開平小學唔錯,但我上黎這個網的小學一覽,又見唔到有旅港開平小學的討論版,我想知有無家長的仔女係入面讀書,或者可以講下d意見比我知! ...

Rank: 1


5
3#
發表於 07-10-5 15:04 |只看該作者
既然有咁多人留言,點解版主唔開個旅港開平小學討論版?

Rank: 1


5
4#
發表於 07-10-9 08:35 |只看該作者
有冇人回應下???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖