關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 家長教師會
發新帖
查看: 665|回覆: 2
go

家長教師會 [複製鏈接]

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


1543
1#
發表於 07-10-12 10:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我一直覺得呢個會純粹作為家長與學校之間的一座橋樑,又或者舉行一些活動使家長之間多啲機會認識大家.但我唔明有啲人只係為咗自己既利益而參選,當做唔到會長的時候就千方百計阻礙其運作,話選舉係黑箱作業,所以咩事都反對,以工作繁忙為理由要多數人就佢開會時間,係一個問題上爭辯不休,總之學校做咩都不滿.
佢既目的只係為咗令新任會長知難而退,令她有機會再當上會長一職,之前2年已因為佢令到好多活動都攪唔成,好多家長都覺得個會係名存實亡,而會費更加累積至十幾萬,但我地又可以點做呢  

以上只係有感而發,唔明白一個小小既會都可以攪到咁複雜.
   0    0    0    0

Rank: 4

醒目開學勳章


934
2#
發表於 07-10-12 14:27 |只看該作者
當人有私心,問題就會接踵而來,問題是家長教師會一般沒有罷免機制,中途不可以換人。
不過,會議一般有一個投票制度,好多活動不可能一個委員可以話晒事,但係如果這委員親信太多就會出現做票情況,遊戲規則是如此,只可說是無奈.....
每個地方總有這種人,我間學校的家長教師會也不比你好多少,大家忍耐一下吧,一個學年好快就過去~﹏~

Rank: 4


863
3#
發表於 07-10-12 14:40 |只看該作者
家教會通常會有校方代表, 而且校長應為校方的主席/副主席之類, 可否向校方反映? 而且單憑一個人也不能影響整隊team的合作, 我相信真理必勝!
多此一問, 入家教會做委會有甚麼「著數」?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖