- 在線時間
- 292 小時
- 最後登錄
- 16-11-28
- 國民生產力
- 65
- 附加生產力
- 365
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 03-2-27
- 閱讀權限
- 100
- 帖子
- 513
- 主題
- 45
- 精華
- 0
- 積分
- 1543
- UID
- 7473
     
|
我一直覺得呢個會純粹作為家長與學校之間的一座橋樑,又或者舉行一些活動使家長之間多啲機會認識大家.但我唔明有啲人只係為咗自己既利益而參選,當做唔到會長的時候就千方百計阻礙其運作,話選舉係黑箱作業,所以咩事都反對,以工作繁忙為理由要多數人就佢開會時間,係一個問題上爭辯不休,總之學校做咩都不滿.
佢既目的只係為咗令新任會長知難而退,令她有機會再當上會長一職,之前2年已因為佢令到好多活動都攪唔成,好多家長都覺得個會係名存實亡,而會費更加累積至十幾萬,但我地又可以點做呢
以上只係有感而發,唔明白一個小小既會都可以攪到咁複雜.  |
|