關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果學校唔多功課, 會否額外比多D課外習作小朋友做 ...
發新帖
查看: 798|回覆: 4
go

如果學校唔多功課, 會否額外比多D課外習作小朋友做 [複製鏈接]


1631
1#
發表於 07-10-11 16:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0


91
2#
發表於 07-10-11 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1631
3#
發表於 07-10-11 16:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2023
4#
發表於 07-10-11 17:23 |只看該作者
原文章由 Doublefour 於 07-10-11 16:48 硐表
我只是想問好唔好比多D習作佢做好LOR.


其實兩睇啦,如果小朋友個底打得唔好,
都可以額外俾習作佢做打好個底,
好過臨測驗考試先黎溫習就未必夠時間準備。

如果可以,都盡量抽時間睇下課外書,
或者自己準備學習性遊戲同佢玩之餘又可以溫習下。

Rank: 5Rank: 5


4715
5#
發表於 07-10-11 17:24 |只看該作者
我個女都係唔多功課, 但學校要天天做中英文reading log(星期日除外), 每個星期五都要交.

所以我只係星期六比佢做補充, 因為平日有時間都叫亞女練琴la.
‹ 上一主題|下一主題