關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
查看: 59323|回覆: 2028
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 07-9-27 17:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
   0    0    0    0

Rank: 8Rank: 8


17382
2#
發表於 07-9-27 17:16 |只看該作者

Rank: 5Rank: 5


2065
3#
發表於 07-9-27 17:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:15 硐表

Rank: 8Rank: 8


17382
4#
發表於 07-9-27 17:16 |只看該作者
我得左啦亞媽

Rank: 5Rank: 5


2065
5#
發表於 07-9-27 17:18 |只看該作者
love,

你終於第一la

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表

Rank: 8Rank: 8


17382
6#
發表於 07-9-27 17:18 |只看該作者
咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???


yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
7#
發表於 07-9-27 17:19 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
8#
發表於 07-9-27 17:19 |只看該作者
hahahahahahahaha..........多謝雪文


原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:18 硐表
love,

你終於第一la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
9#
發表於 07-9-27 17:20 |只看該作者
恭喜恭喜:)

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表
我得左啦亞媽

Rank: 5Rank: 5


2065
10#
發表於 07-9-27 17:21 |只看該作者
你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:18 硐表
咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???


yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉

Rank: 8Rank: 8


17382
11#
發表於 07-9-27 17:21 |只看該作者




原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:19 硐表
:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
12#
發表於 07-9-27 17:21 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表
我得左啦亞媽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
13#
發表於 07-9-27 17:23 |只看該作者
我女都係.
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表
我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

Rank: 8Rank: 8


17382
14#
發表於 07-9-27 17:23 |只看該作者
多謝多謝

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:20 硐表
恭喜恭喜:)

Rank: 8Rank: 8


17382
15#
發表於 07-9-27 17:24 |只看該作者
唔識架都係要附助輪架


原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表
你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

Rank: 8Rank: 8


17382
16#
發表於 07-9-27 17:25 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:21 硐表
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:  

Rank: 5Rank: 5


4210
17#
發表於 07-9-27 17:25 |只看該作者
咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先

Rank: 8Rank: 8


17382
18#
發表於 07-9-27 17:28 |只看該作者
等收工


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表
咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
19#
發表於 07-9-27 17:29 |只看該作者
JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表
咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
20#
發表於 07-9-27 17:29 |只看該作者
我要放工啦

我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖