- 在線時間
- 552 小時
- 最後登錄
- 19-11-25
- 國民生產力
- 419
- 附加生產力
- 64
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 572
- 主題
- 28
- 精華
- 0
- 積分
- 1055
- UID
- 86967
 
|
原文章由 carrai 於 07-10-13 07:14 硐表 
果位老師係咪好後生,冇乜經驗既老師黎架?!佢係咪eq低加上
好緊張班學生但又唔識點教佢地呀?
查實個老師都吾係後生嗰隻黎,睇佢樣都成卅幾四十歲架喇,感覺上係個好有經驗既教師黎,佢無野時(即係開學第一二日),佢真係好OK架,我係幾鐘意佢,係估吾到打後佢係咁俾D新'刺激'我同個仔,搞到我地懷疑佢係咪有情緒病既問題囉,因為真係好吾尋常,實情學校都專登搵個男教師黎同佢PARTNER一齊响我仔嗰班做班主任架喇,反而個男教師無咩野,仲好好添!連我仔放學等我黎接佢,個男班主任都專登走落黎操場度教我仔做功課同學計數(我仔數學障礙架),超級感動...上兩年我仔讀左兩次小一,嗰兩個班主任都係後生女黎,有個都係新入職架,都係編左嗰班都係有問題既細路最多,但佢地就無咁既情形,相反仲更加積極又似乎幾鐘意班有問題既小朋友添...
依家個女班主任係好有問題囉,好似噚日咁,打個電話黎話我仔入左女廁度睇,咁佢通知我,咁佢講得俾我知,梗係想家長教下小朋友啦,咁我都照常想同班主任响電話討論大家一齊點配合一齊教之類,咁我好客氣咁同佢講左句:"咁我諗佢都只係出於好奇入左去,吾會係變態囉...(我都未講完,呢句亦都吾係咩重點黎)"佢即係响電話度好激動又高八度咁媽叉我:"阿黃太,我幾時有講過你仔變態呀?我幾時有講過變態呢兩個字先!!!"我真係好愕然囉!跟住我要大聲好硬咁既聲線同佢講話我吾係話你話我仔變態,我想大家去傾下個問題啫!跟住佢又似乎察覺到自己失左控咁,又禁得停自己喎,又是180度轉又好聲好氣左,跟住我再講吾夠兩句時,我又吾知講左D咩佢又黎誤會啦,又是高八度媽叉,我又是話鬼佢,佢又是禁番停自己情緒又黎好聲好氣同我解釋佢吾係咁既意思...唉...所以我都吾再同佢傾,都傾吾到,短短幾分鐘通話時間佢已經失控左兩次,又吾係想同我傾既,所以之後趁佢正常番時我就收左佢線,叫我老公打去搵佢傾,結果我老公都話個女班主任情緒好波動又態度好差,講講下又吾聽我老公講,又話佢個性格就係咁直架喇,又話佢想講乜就會講出黎,又話D家長諗衰佢,我老公即刻話佢:"乜你諗野可以咁負面架!?你性格係點,我吾會有興趣去聽,依家我係想同你傾番個仔問題..."之後佢又係咁好失控咁話:"呢個話題要OFF!吾駛再同我講!" 我老公都好火,遇着佢,但我老公都鬧停佢,依然要講,之後佢至肯同我老公傾咋!我老公打後見佢態度又好番好多又無再失控,先至同佢講番D好說話氹番佢咋...真係暈低...查實我老公同佢傾左成個鐘頭架喇,所以如果要講哂我老公同個班主任既對話,恐防大家吾想睇咁長篇...但真係遇着個咁失控既班主任教自己個仔,我仔又係EQ低既,你叫我番屋企開導個仔吾好成日發脾氣...咁教佢個班主任已經EQ低到有問題,叫我點教...我依家只可以同我仔講,吾好辣着呢個班主任,要氹下佢...我都無野好講... |
|