關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如你小朋友數學很差..你會點好!
查看: 3450|回覆: 21
go

如你小朋友數學很差..你會點好! [複製鏈接]


514
1#
發表於 06-7-4 12:15 |只看該作者

如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4515
2#
發表於 06-7-4 12:26 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

我比佢學kumon同買多d習作比佢做....但事先聲明,kumon係好悶的....佢一定要有耐性同比較定少少果d先好去學呀!!!

Rank: 1


21
3#
發表於 06-7-4 12:38 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

小美人

我囡囡間學校教,加數數值大的把在心中,然後再數少的,例如3+5,你叫他打一打自已心口講5,然後數手指,這樣簡單一點。

Rank: 5Rank: 5


1813
4#
發表於 06-7-4 12:42 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

數字是抽象的概念, 如果她未能掌握, 是時候未到.
我就儘量從生活經驗入手, 例如食餅乾時, 叫兒子分配給各人. 買東西時, 讓他做一些簡單的找贖.
還有, 經常和她玩猜數字遊戲. 我試過問仔: 1+1=? 1+2=? 1+3=? 等等. 他起初亦會答錯. 但若他答對了, 我就讚他. 總之, 接受他起初是不懂的, 也告訴他: 錯了不要緊. 慢慢地(其實是經過重覆練習後 )他就會把答案背熟. 如果能夠每天和她玩/比賽10-15min, 都不用出外補習了. 總之把握生活上每個機會叫她做運算.


514
5#
發表於 06-7-4 12:47 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


80
6#
發表於 06-7-4 13:04 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

數學係要睇小朋友的轉和定力,不要迫他們;試吓先學數數,再和他玩埞骰仔遊戲。由一粒開始數點數,再二粒、三粒慢慢嚟!

Rank: 3Rank: 3


234
7#
發表於 06-7-4 13:10 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

小美人,
我都建議你比佢學Kumon, Kumon老師說, 其實公文由最基本的唱數開始, 強化學生對數的概念, 要唱到好熟, 有了概念便容易掌握, 其實佢重係kindergarten, 未必覺得悶

Rank: 5Rank: 5


1813
8#
發表於 06-7-4 13:10 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

她為什麼不認真呢?

我仔有時會"沒心機"理我, 原因有:
他錯了幾次, 很挫敗
他很想去玩玩具
玩數字遊戲太久了, 覺得悶
我太惡, 他很驚
很睏, 想睡覺
千百萬個理由, haha
有時, 他其實是認真地數的, 不過還是數錯了


514
9#
發表於 06-7-4 13:52 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


514
10#
發表於 06-7-4 13:54 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


414
11#
發表於 06-7-4 16:03 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

我細仔今年K1, 他從沒有學過公文數或珠心算之類的課程, 不過, 我每天都會給他一張工作紙, 由最初的數公仔的數目 (令他加深對數字的排列印象), 到現在計加數或減數他都可以計到.

我不知這個方法幫不幫到你, 或許你試試:

每天, 計幾條數.  最初, 左邊是數學題, 右邊是答案, 讓他只作連線看; 一段時間後, 可出一些較難的數學題, 但仍要附有答案, 讓他覺得計數並不困難.  然後, 就開始出一些較淺的數給他計, 但沒有答案, 讓他容易計出正確答案, 增加對計數的興趣, 慢慢再加深題目, 他在不知不覺中就不再抗拒計數.  (不過每個小朋友都不同, 所以我不知這個方法對你小朋友有沒有作用.)

[img align=right]http://www.uwants.com/customavatars/1335663.gif[/img]


514
12#
發表於 06-7-4 16:20 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


234
13#
發表於 06-7-4 16:53 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

小美人,
坑口,南豐廣

Rank: 3Rank: 3


414
14#
發表於 06-7-4 16:54 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

小美人:

附帶一提, 你最好先了解你小朋友對數目排列的概念, 如果你小朋友不清楚數目先後, 她計起數來會很困難.  所以最初我給我小朋友先數公仔, 數完後就連向正確的答案.  如果他數的答案在旁邊沒有這個數目, 他就會察覺自己數錯了, 再重新數一次或你在旁和他一起數.  到他熟悉每個數字的排列時, 計數就沒有那麼容易出錯.  最初, 同一張可隔日做, 然後過一段時間又做一次, 加深印象.

那些工作紙是我自己動手做, 因為可配合自己小朋友, 由三條數漸漸加多些.  我都是買些練習, 然後剪剪貼胋, 再在電腦列印, 不停改動, 配合他的進度.  現在我小朋友已可以計雙位加數及減數 (減數不懂借位).  日日做幾條, 好過一次過迫他.
[img align=right]http://www.uwants.com/customavatars/1335663.gif[/img]


514
15#
發表於 06-7-4 17:08 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


222
16#
發表於 06-7-7 11:09 |只看該作者

Re: 如你小朋友數學很差..你會點好!

小美人,
我係Joey Wong媽咪呀, 何老師剛剛call 我,
佢話請你同佢聯絡bor, 因為佢依家係教室,
佢同你講吾好意思, 因為你上次call佢嗰陣,
佢開緊會.
所以, 如果現在你有時間, 請致電給何老師,
佢好好人, 會盡力幫你個小朋友架, 吾駛擔心...

Rank: 3Rank: 3


251
17#
發表於 07-10-16 15:17 |只看該作者
原文章由 2M 於 06-7-4 12:38 硐表
小美人

我囡囡間學校教,加數數值大的把在心中,然後再數少的,例如3+5,你叫他打一打自已心口講5,然後數手指,這樣簡單一點。

我都係咁教囡囡lee 個方法, 但當大數目時計來會慢一d

Rank: 5Rank: 5


3218
18#
發表於 07-10-16 18:00 |只看該作者
我個女依家小二, k3時同你情況一模樣. 5+2=6, 4+3=8.....etc.
我完全feel到你果鍾心情, 簡直想死...... 所以我囡囡在k3暑假時去參加珠算, 很快已經解決左呢d問題. 如果你要求唔高的話, 其實頂多學1年已經ok. 你可以上3兩個月睇下先....

Rank: 3Rank: 3


113
19#
發表於 07-10-16 18:43 |只看該作者
HI,
我囡囡都學緊公文,但真係悶死,
想問有個課程E.NOPI 數學邏輯,
比較好玩d,活動d, 有無家長上過課程??

Rank: 3Rank: 3


248
20#
發表於 07-10-16 22:21 |只看該作者
小美人

I think u just worry too much.

My older kid is a P2 student, she was doing "up to 10" addition in P1.

Just take it easy. there is no need to push you kid now.
‹ 上一主題|下一主題