關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學生小息做d乜?
發新帖
查看: 2007|回覆: 12
go

小學生小息做d乜? [複製鏈接]

Rank: 2


41
1#
發表於 07-10-17 09:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位家長知不知道小朋友息玩d乜?
   0    0    0    0

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
2#
發表於 07-10-17 09:35 |只看該作者
- 排隊去廁所
- 排隊買野食
- 同D 同學交換野食
- 排隊踢足球
- 排隊打乒乓球

Rank: 3Rank: 3


108
3#
發表於 07-10-17 10:39 |只看該作者
原文章由 小嬅咪 於 07-10-17 09:19 硐表
各位家長知不知道小朋友息玩d乜?


只係食嘢, 無得玩.
因為小息太短.............
MKS

Rank: 5Rank: 5


1518
4#
發表於 07-10-17 13:55 |只看該作者
我仔仔都係食吓野傾吓計、有d小朋友會跑吓玩跳飛機、另外亦可以去圖書館架!!我地小息有20分鐘。

我朋友個仔小息係課室過架、無得去操場玩、好似由朝困係課室咁、無得申展吓,勁慘

Rank: 3Rank: 3


106
5#
發表於 07-10-17 14:10 |只看該作者
eat snack /go toliet ,not much time to play.

Rank: 4


815
6#
發表於 07-10-17 14:15 |只看該作者
通常都係去洗手間、食下小食同傾下計。

Rank: 5Rank: 5


1245
7#
發表於 07-10-17 15:25 |只看該作者
小息太短了,
我女會食小小野 然後同朋友玩多多
所以佢成日都食唔晒d 野番嚟 (份量已經係好少)

Games :
c c sorry ...
菊花菊花

都唔知佢地呢d 野係邊到諗出嚟
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1344
8#
發表於 07-10-17 17:08 |只看該作者
我個仔間學校可以帶棋番去捉.

Rank: 5Rank: 5


1600
9#
發表於 07-10-17 17:47 |只看該作者
亞囡有一天同我講, 佢小息時同同學仔捉蜻蜓

Rank: 6Rank: 6


5621
10#
發表於 07-10-17 20:10 |只看該作者
Having snacks and run around the playground with his classmates

Rank: 4


608
11#
發表於 07-10-17 21:32 |只看該作者
Yes, run crazily. And his snack is always taken by girls. He is thinking a new tactic to deal with them.
Share

Rank: 5Rank: 5


1446
12#
發表於 07-10-18 00:03 |只看該作者
我小朋友通常會去洗手間及食小食, 有時我聽佢講會去圖書館看書, 如果佢去LIBRARY就會無時間食嘢, 因小息只有15MIN

Rank: 5Rank: 5


1267
13#
發表於 07-10-18 10:19 |只看該作者
上洗手間,吃小食,跟同學玩,有時就去隔離班搵幼稚園同學仔
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖