關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 罰小學生
查看: 5030|回覆: 23
go

罰小學生 [複製鏈接]

Rank: 2


60
1#
發表於 07-10-15 15:03 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我兒上小學二年級,天生活潑好動,上課時不專心。一次因上課和同學說話被老師罰——獨自坐在最前面的角落裡,這樣一坐就是一個多星期。我第四天才知道被罰,有時因欠交功課老師會大發脾氣。聲音之大旁邊教室的學生也聽到,初時他不肯上學,晚上因小事就大發脾氣。問了才知。我也曾與老師溝通,老師說小孩要適當罰一下的。我覺得對小朋友心裡造成不健康的影響。請教各位怎看?
   0    0    0    0
已代刪廣告

Rank: 5Rank: 5


3624
2#
發表於 07-10-15 16:37 |只看該作者
原文章由 wang880901 於 07-10-15 15:03 硐表
我兒上小學二年級,天生活潑好動,上課時不專心。一次因上課和同學說話被老師罰——獨自坐在最前面的角落裡,這樣一坐就是一個多星期。我第四天才知道被罰,有時因欠交功課老師會大發脾氣。聲音之大旁邊教室的學生也聽到,初時 ...


咁你有冇問令公子因何受罸?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
3#
發表於 07-10-15 16:38 |只看該作者
其實你個仔已經小二呢,
應該解釋比佢知班房既守則了。
我個仔學校捉呢方面好嚴既,
我個仔都試過罰坐係門口一角,
又試過唔記得帶野比老師鬧,
仲試過犯事罰小息無得踢波。
我個仔都會唔忿氣返黎同我講既,
咁我問佢,你自己坐仲有無傾計?
佢話無喇我話如果坐番埋位呢?
EE 哦哦咁我話你又點怪得老師呢?
你同人傾計,唔止你自己聽唔到書,
仲影響埋同學老師架喎,你控制唔到,
老師唯有咁樣安排你坐囉。
我成日同個仔講,佢係需要改變,
只要佢上堂專心D,唔好無魂頭咁,
老師又點會罰你呢?如果真係個仔既問題,
你應該配合老師,令亞仔學得專注D 嘛。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2896
4#
發表於 07-10-15 17:25 |只看該作者
自己做錯 適當時罰一下
不會對小朋友心裡造成不健康的影響 咁誇張吧
太疼 太就小朋友會令佢愈來愈野蠻
我想 不應用"天生活潑好動"來偏幫小朋友
哪有小朋友不喜歡玩,只是要知道咩係叫 規則
何況老師罰得好正常
千萬唔好同你仔仔一齊說老師的不是
否則佢唔會知錯

Rank: 5Rank: 5


1247
5#
發表於 07-10-16 10:28 |只看該作者
我都覺得學生頑皮,老師施以適當的懲罸,對受罸學生本身,及對整體課室秩序控制,都是必須的。
我兒本身屬於好文靜型,但都會有頑皮的時候。在他剛升上小一及升小二的,都曾分別因上課時談話及在課室追逐而被老師罸企,他當然沒有告訴我,是其他小朋友的家長轉告我知。我事後向阿仔解釋,老師一視同仁,即使小朋友曳一次,都應受罸,並鼓勵他以後乖乖,老師和媽咪都會開心的。阿仔都好明白,之後便乖乖上學,而且也很喜歡那兩位曾經懲罸他的班主任。
我知道一般小學對於男孩子會有較嚴格的管束,因為男仔天性好動,如果老師稍有縱容,班上秩序大亂。

Rank: 5Rank: 5


3178
6#
發表於 07-10-16 14:17 |只看該作者
非常同意適當的處罰,小孩子話極都唔聽,小小處罰令他們上心一點,亦要學習守規則,守紀律.

Rank: 3Rank: 3


334
7#
發表於 07-10-16 18:22 |只看該作者
deleted deleted

[ 本文章最後由 叮鈴 於 07-10-16 18:49 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


334
8#
發表於 07-10-16 18:46 |只看該作者
參考資料﹕
http://www.tosun.org.tw/database/20070707/02.htm

個人覺得,適當的管教式的懲罰可以接受。

但以侮辱學生尊嚴的處罰以達到改變行為的方式,甚至用以殺一警百,則個人認為是可恥的。

士可殺,不可辱,拉入去打幾下,都好過當眾羞辱吧?

有些小孩無論你點羞辱他們,也一樣頑皮,無動於衷,咁用羞辱法罰完又點收到管教之效?有些小孩臉皮薄過紙,自尊心極重,當眾羞辱,可能影響一世。(如校園槍擊案.....)

大部分學校太多學生,管教不來,只好採用此羞辱之法,只可說是無可奈何,不可以說是一種應該的處罰方式吧?

Rank: 3Rank: 3


334
9#
發表於 07-10-16 18:47 |只看該作者
如果上班族返工遲到或犯事,公司都會有適當的警戒處分,甚至抄魷魚,減人工,這是理所當然(如果唔犯勞工法例)。
但是,如果你遲到,不是罰別的,而是要罰你當眾企係公司大門十分鐘,同事出出入入到睇到你被罰企,你有甚麼感受?
己所不欲,勿施於人。

如果小孩因著錯校服,而要當眾面向全體師生罰企呢?大家是否認為理所當然?活該?

除非有學生頑皮,經勸告並警告犯事後果(如當眾罰企),仍故意去犯,則我無話可說。




[ 本文章最後由 叮鈴 於 07-10-16 18:56 編輯 ]

Rank: 1


5
10#
發表於 07-10-16 23:24 |只看該作者
所謂"罰"另一個意思都老師係想教番好個小朋友,等佢知道班房要守咩規則。
其實好多老師都好有經驗,知道邊一類小朋友要用邊一種方法教導,香港老師面對咁多工作,邊有老師仲有咁多時間特意作d事黎講小朋友不是,不如
做家長其實可以先同小朋友分析點解老師會要佢自己一個人坐,如果自己坐對自己、同學及老師都有好處,我諗嚴格講都唔可以叫做罰。當佢有改善,相信老師都好快會比返佢同同學仔坐。

Rank: 5Rank: 5


1247
11#
發表於 07-10-17 10:39 |只看該作者
小朋友上課經常談話,騷擾鄰座同學,屢勸不改,老師唯有將小朋友暫時調到前面座位,讓其冷靜思過,若這都算是羞辱,現今做老師的甚是艱難。
小朋友的心理健康成長,學校生活只是其中一部分,家庭的教育及家長的輔導其實都相當重要。

Rank: 5Rank: 5


1773
12#
發表於 07-10-17 11:46 |只看該作者
好同意之前Dmami 嘅講法.
發覺依家D小朋友係冇規則呢個字,課室--自己like 做乜就做乜,話佢佢都費是采你,大聲D叫佢,D家長又話你鬧佢,所以依家老師都好難教.

Rank: 6Rank: 6


5315
13#
發表於 07-10-17 13:41 |只看該作者
我都有個二年級,每日上堂,唔傾過計唔安樂嘅仔!

我贊成老師罰佢架 ~ 企係門口、企係課室後面,或者自己坐個"皇帝位",無小息都可以。體罰就唔得....

我仲有個大女,我好記得佢細個時,放學成日返嚟同我呻," xxx 成日傾計,嘈住哂,我想聽書都聽唔到!老師講緊d嘢明明好得意,又要話佢.... "

仲有阿女最嬲嘅係 "x老師又調我位啦,聽日要比 xxx 同 xxx 夾住呀,實嘈死我呀...." ~ 所以我寧願老師罰嘈嘅小朋友自己坐!


所以我絕對同意老師要處理呢d小朋友。
唔係 ~ 就係對乖嘅小朋友唔公平!:

Rank: 3Rank: 3


437
14#
發表於 07-10-17 18:09 |只看該作者
原文章由 Verveine 於 07-10-17 10:39 硐表
小朋友上課經常談話,騷擾鄰座同學,屢勸不改,老師唯有將小朋友暫時調到前面座位,讓其冷靜思過,若這都算是羞辱,現今做老師的甚是艱難。
小朋友的心理健康成長,學校生活只是其中一部分,家庭的教育及家長的輔導其實都相當重要。 ...


非常同意!

現今的老師很難做,因家長動不動就投訴,試想想如果自己要對住30-40個小二生又如何?將不守規則的同學分隔可說是最溫和的"懲罰",如果這也算是懲罰的話。
只有眼睛最真

Rank: 3Rank: 3


334
15#
發表於 07-10-17 18:22 |只看該作者
原文章由 Verveine 於 07-10-17 10:39 硐表
小朋友上課經常談話,騷擾鄰座同學,屢勸不改,老師唯有將小朋友暫時調到前面座位,讓其冷靜思過,若這都算是羞辱,現今做老師的甚是艱難。
小朋友的心理健康成長,學校生活只是其中一部分,家庭的教育及家長的輔導其實都相當重要。 ...


SORRY,你誤會喇,我只是有感而發,想順道帶出有關懲罰的問題,並不是針對此一個案。(可能令人誤會了)

你所說的經常談話,屢勸不改,暫時調到前面座位,我個人完全不認為是羞辱。希望你明白我指的什麼意思啦﹗

我指的羞辱,係指例如上台面向全體師生"示眾"之類的。或是用極難聽的說話去諷刺學生、當眾故意羞辱學生以達控制的那種。





[ 本文章最後由 叮鈴 於 07-10-17 18:25 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


334
16#
發表於 07-10-17 18:33 |只看該作者
我只係想知道,撇除老師面對咁多學生好難教的這個問題。
大家是否認為羞辱式管教方式是對﹗
唔計技術上的困難,叫學生當眾罰企或舉書包之類,是否一種正確的管教模式?我知道有些地方的學校係有個 "懲罰室" 的,專俾d犯事學生入去反省或罰站,無其它人睇到...

如果香港每間學校都有類似一間反省室,內裏有一個空堂老師輪流駐守咁就好喇﹗(我只係係度發白日夢而已﹗)

Rank: 6Rank: 6


5100
17#
發表於 07-10-17 23:09 |只看該作者
其實香港老師真係好難做,因為單是罰企,已可被認為是体罰,加上家長隨時可以投訴,而課程緊迫,不可能花太多時間在堂上處理冥頑不靈的學生。所以有時遇上學生唔聽話,態度囂張,都很難受。

Rank: 1


5
18#
發表於 07-10-18 21:56 |只看該作者
原文章由 叮鈴 於 07-10-17 18:33 硐表
我只係想知道,撇除老師面對咁多學生好難教的這個問題。
大家是否認為羞辱式管教方式是對﹗
唔計技術上的困難,叫學生當眾罰企或舉書包之類,是否一種正確的管教模式?我知道有些地方的學校係有個 "懲罰室" 的,專俾d犯事學生入 ...


我諗當眾罰企宜家都仲有學校咁做,但舉書包應該唔會啦。其實如果集隊時d小朋友經過風紀或老師提點仍冇改善,咁係會被罰出去一個地方企,如果咁係會令小朋友唔開心,咁應該係一件好事,因為一次之後佢唔會再敢唔守秩序。
如果有"懲罰室"d老師仲慘,如果個小朋友唔服氣or發生任何意外話係老師體罰佢就真係弊啦

Rank: 6Rank: 6


6922
19#
發表於 07-10-18 22:32 |只看該作者
懲罰室, 唔好講笑啦.
係課室坐在一角, 或者罰企, 都有得聽下書, 有時課堂活動都仲有得參與.
懲罰室, 咩都無, 天性活潑好動果 d小朋友, 真係悶死都似.

Rank: 3Rank: 3


334
20#
發表於 07-10-19 00:33 |只看該作者
原文章由 bebe0903 於 07-10-18 21:56 硐表


我諗當眾罰企宜家都仲有學校咁做,但舉書包應該唔會啦。其實如果集隊時d小朋友經過風紀或老師提點仍冇改善,咁係會被罰出去一個地方企,。
如果 ...


「如果咁係會令小朋友唔開心,咁應該係一件好事,因為一次之後佢唔會再敢唔守秩序」

以事論事,我只係單分析這個point,咁,如果店舖盜竊,將被罰斬一隻手下來,我也相信這個人一世都唔會再犯此等罪。這當然也是一件好事,至少對於執法者來說。
這也是獨栽者對付異見人士的方法。收效快,唔駛煩兼殺一警百﹗

小朋友如果明知故犯,老師話明再犯便罰企,佢都一樣犯,咁我覺得你所指出的懲罰,對他來說也不是什麼大不了。還有,老師警告完都故意再犯,這個小孩通常都唔會因罰下企收到乜作用了,頑童。

但如果是小朋友唔小心著錯校服呢?有無必要示眾?不知道有部分人是有注意力缺乏的問題,他們很會忘東忘西.....
‹ 上一主題|下一主題