關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!
查看: 4895|回覆: 31
go

有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀! [複製鏈接]

Rank: 1


8
1#
發表於 06-6-3 15:04 |只看該作者

有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

各位媽媽你們好!
今日中央派位放榜,你地有無人派去將軍澳循道衛理小學呀?我對這學校好陌生,唔知好唔好呢?你地有無人的仔仔囡囡係讀這學校呢?又或其他的媽媽有沒有聽聞這學校係點既呢?唔該幫幫忙,比d意見。因為下星期要註冊了,派了這間唔太認識的學校,咁我要唔要返番去第一志願叩門呢?

Rank: 5Rank: 5


2422
2#
發表於 06-6-3 15:16 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

呢間學校好新, 又未有畢業生, 所以都好難知佢水平係點,咁你本身第一志願係邊間呀? 不過循道衛理辦學一向都唔錯。
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


156
3#
發表於 06-6-3 15:38 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

what's yr 1st choice?

Rank: 1


8
4#
發表於 06-6-3 15:58 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

謝謝你們!
第一志願係梁潔華呀!
咁我而家應該點呢?
iltt 寫道:
what's yr 1st choice?

Rank: 5Rank: 5


2422
5#
發表於 06-6-3 17:10 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

但我時常聽日講, 就算派到間唔係咁鍾意都要辦左註冊手續先, 之後再去你心儀個間叩門(梁潔華), 如梁潔華最終收左你, 咁你先至去返循道衛理拎返張入學証。

alky
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 1


8
6#
發表於 06-6-3 18:45 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

我今日用左好多時間睇Bk,想睇番之前有無人談論過將軍澳循道,唉!.............無所收獲添。如果有人讀緊這學校,請比d意見丫!我今日特登經過間學校,覺得校舍真係好新。

Rank: 4


636
7#
發表於 06-6-3 20:16 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

pingu,

你可先註冊, 然後去梁潔華叩門, 我在2年前曾叩門成功,  它不是太難入的, 你可嘗試無妨, 爭取一下.  

祝您成功 !  

Rank: 5Rank: 5


2422
8#
發表於 06-6-3 21:52 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

24考阿媽:

咁你個小朋友即是響梁潔華讀緊, 我想問下你你對呢間學校睇法, 因我個小朋友來緊九月要揀學校, 我都想揀呢間做第一志願, 但又始終個心十五十六, 唔知點....請你幫下忙

alky

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


636
9#
發表於 06-6-3 21:59 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

alkyng 寫道:
但我時常聽日講, 就算派到間唔係咁鍾意都要辦左註冊手續先, 之後再去你心儀個間叩門(梁潔華), 如梁潔華最終收左你, 咁你先至去返循道衛理拎返張入學証。

alky


sorry, 我剛路過, 我說說我舊年未到註冊果日, 有幾間已偷步收取後備生了, 如宣X, 東華X院, 田家X, 因為未到註冊果日, 我同時被這三間叩門成功!

所以你千祈唔好辦左註冊手續先去叩門!!!!!

你應今日交表或最遲星期一去交表, 合的話星期一下午會有人電話你叫你星期二去面試的, 我舊年面試完當日下午立刻有人電話我叩門成功, 立刻回去放下註冊証.

Good luck !!!!

Rank: 4


636
10#
發表於 06-6-3 22:15 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

pingu99 寫道:
我今日用左好多時間睇Bk,想睇番之前有無人談論過將軍澳循道,唉!.............無所收獲添。如果有人讀緊這學校,請比d意見丫!我今日特登經過間學校,覺得校舍真係好新。


我多口講下, 我往年派了去將軍澳循道也縮了沙, 家長開放日也去過, 問題是新得滯, 設施, 課程, 活動和老師仍未完善, 想走開放路線但課程太淺如同高班書本.

但掛住循道這品牌相信不會太差的.
但不是現在, 現大家也採觀望態度, 等多幾年成熟點才再說.

總不想孩子入去做開荒牛, 況且仍未有中學聯繫.
以上乃個人意見

Rank: 5Rank: 5


2422
11#
發表於 06-6-3 23:22 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

信媽:

我想問下你, 咁你去個三間學校叩門, 你帶左小朋友乜野資料呀, 因我聽到三間都叩門成功, 令我覺得放心好多, 因我怕我個女下年萬一去唔到我想入個間小學, 要攪到叩門但又怕機會好細, 所以我都想同佢準備定一d資料...tks

alky
~只要有夢想,凡事可成真~


361
12#
發表於 06-6-3 23:24 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2422
13#
發表於 06-6-3 23:33 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
14#
發表於 06-6-3 23:34 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
15#
發表於 06-6-3 23:34 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

sillycare:

其實我個女黎緊9月要揀學校, 咁你對將軍澳呢區小學有乜意見呀, 因我本人幾鍾意梁潔華, 但又怕唔知好唔好, 咁我仲要揀多幾間, 又唔知揀邊d, 真係好頭痛

alky
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 2


92
16#
發表於 06-6-3 23:35 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

上星期去了將循小既開放日,學校好大,環境好好,d老師好nice.個個都笑容滿面.課程可能淺d,但係好著重培養學生的thinking及自信. 但係始終都係比較新,未有成績睇到,...真係要想一想啦. 
[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_2_56.gif[/img]


361
17#
發表於 06-6-4 00:18 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


361
18#
發表於 06-6-4 00:35 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


636
19#
發表於 06-6-4 01:46 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

係呀, 正如信媽說可以拖到最後註冊日之時間內(deadline), 等已面試之學校回覆是否取錄, 才去所派小學註冊, 少了手續

雖然叩門梁潔華成功, 但沒有就讀, 故不知它的情況,

至於黃永樹和馮睛都是升中派位高banding 的學校, 要看孩子是否肯 "谷" 的性格會較適合 .

Rank: 1


1
20#
發表於 06-6-4 02:09 |只看該作者

Re: 有無人讀緊將軍澳循道衛理小學呀!

大家好,我都是剛剛在朋友介紹下才得知這個網。
剛巧看到有關小學的部分,便看看小朋友就讀的學校。
見到有朋友問相關情況,我便與大家分享...

小朋友現在二年級,真真正正伴着學校成長,看到他真是長大了和成熟了。我感到十分開心放心。
因為我兩口子工作時間十分長,對小朋友的時間不多,很怕小朋友只是跟着工人姐姐會與我們關係不好,當有時間便與他出街玩和談話。我相信很多父母可能與我都是一樣,但是很奇怪的是小朋友常常在談話中都是講及學校的開心事和有趣的事情。例如今天在課堂學到了甚麼知識、進行了甚麼新的活動,數學課玩了甚麼遊戲等等......看到小朋友笑容滿面的樣子我都感到很開心,想到雖然對學校認識不多,但是本着對循道這名字的認識而給我一個定心丸。
有一次我在放假時突然到學校接小朋友放學,看到和見到的真如我孩子口中所說的快樂。小朋友與老師關係應該是相當好的,因見到他們開心的笑聲和bye bye聲,又見到校長站在門口觀迎家長。我心想真是與我讀書時不同的呀...原來校長和老師可以這麼親切和良好的關係。

這都是引起了我小朋友對學習的興趣呀....看到有家長們放棄了將軍澳循道的機會,我感到你們真是走寶了.......
因為學校的課程很得意,但沒有如一些家長說很淺易,因我都怕新校會好淺,於是問問鄰居他們子女的課本如何。得知原來循道課本與附近學校如保良局黃永樹及梁潔華的差不多,功課相若。但是原來將循會加入一些能力訓練,如英文閱訓練,中文會教導三字經,常識教導閱讀報章同埋要開始剪報分析。最正的是他們的思維訓練課好正,早前係星期六聽過學校比家長的思維分享講座中,我先知道點解學校中的功課常有一些思考題及要學生的創作題。原來學校係要做全人教育,即係讓每學生都有機會發展自已的強項,功課當中十分重要個質量。當中更一路訓練我小朋友的思考,我真係感到我個小朋友比幼稚園醒咗好多,講野另同埋有自信心,更估唔到見到佢有一個幾好的價值觀,可能因為佢地今年學的主題係互助互諒。

唔好意思講得太多口水,因為我一提到個小朋友學習時,即時感到好着躍,慶幸佢入到將軍澳循道的學校,雖然新但係好正。對我來說我感到佢現在的個人能力根基唔錯,唔會似我讀書時要中學先訓練能力,極辛苦下先考到入大學。我對仔仔感到驕傲。
學時下最多人談論的巴士阿叔的話:『未解決。 佢有開心,我有開心。』
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖