- 在線時間
- 4568 小時
- 最後登錄
- 20-11-8
- 國民生產力
- 17
- 附加生產力
- 18099
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3790
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 21906
- UID
- 100381
  
|
原文章由 fmsin0504 於 07-10-23 09:13 硐表 
各位:
你地好! 我個女剛剛才上小一, 本來應該係好輕鬆. 但讀書就令我頭痛極了.
我個女係一個好動的小朋友,平時都幾聰明(只限玩方面). 我要返工所以呀女放學就會到補習班做功課及溫書,返到屋企我會檢查功課同抽問几 ...
小朋友剛升上小一只不過2個月, 還需要一段時間適應, 況且, 這可能係第一次測驗?
其實, 不需要做太多練習, 如果是理解的問題, 課文反而要多讀熟讀. 中文課文最好背熟, 儘量訓練她自己讀題目, 英文課文亦要熟讀, 最好默書內的key words, key structures. 溫習時, 把功課, 工作紙重做.
如果小朋友不懂得運用詞語, 可能是她對課文認識未夠透澈, 但這急不來, 可以的話, 你多讀故事書給她聽應有幫助.
另外, 小朋友始終年紀小, 有時可能是大意?
她抗拒默書, 可能是暫時失去了自信, 所以害怕, 可以每天只默1-2個字, 讓先她有成功感, 慢慢再加多.
小朋友自己先放棄, 不肯嘗試, 真會令人頭痛, 但逼得越緊就更害怕....... |
|