關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請教: 上水區小學
發新帖
查看: 1081|回覆: 2
go

請教: 上水區小學 [複製鏈接]

Rank: 4


749
1#
發表於 07-10-24 14:49 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?

p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~
   0    0    0    0
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.

Rank: 3Rank: 3


173
2#
發表於 07-10-25 14:27 |只看該作者
原文章由 Vin 於 07-10-24 14:49 硐表
我有朋友準備搬入上水區, 佢仔仔要喺下學期轉校(小四).
請問區內邊啲學校較好?邊啲較差?

p.s.佢仔仔啲成績只係普普通通~



不如你去北區媽媽會到問啦......

Rank: 4


749
3#
發表於 07-10-25 16:16 |只看該作者
原文章由 HCLAU 於 07-10-25 14:27 硐表



不如你去北區媽媽會到問啦......


ok~
thanks for your advice~
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖