關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 太古小學
發新帖
查看: 1353|回覆: 8
go

太古小學 [複製鏈接]

Rank: 1


23
1#
發表於 07-10-15 00:08 |只看該作者
我個仔讀緊小四, 歡迎嗎?

Rank: 1


23
2#
發表於 07-10-16 18:50 |只看該作者
我個仔讀得幾好, 佢好鐘意間學校. 我諗係因為佢班同學由2年級開始到依家4年級都係原班一齊升, 所以大家感情好好!

另外佢又參加好多課外活動, 星期一至五都係著運動服, 每日放學都有, 基本上佢依家最早果日都要4:30pm先放. 雖然放學後係好趕好趕咁趕做功課, 不過佢鐘意, 無計! 但同佢講好話如果真係影嚮到d學業成績, 到時要選擇放棄一d喇!

重有,到依家為止都好慶幸佢遇到ge老師都係好好, 我諗呢樣都好緊要!

Rank: 1


23
3#
發表於 07-10-17 18:07 |只看該作者
唔駛客氣!

功課量方面, 就今個星期來說, 星期一有7樣, 星期二有5樣, 今日有6樣功課, 基本上每樣都唔會太多. e.g. 英文copy book通常做2版, Worksheet 1張, 中文有詞語, 有時會做句子 or 抄課文1次(會在默書前), 常識有時有詞語 或 做作業等. 有時在學校會完成一部份, 所以都不是太花時間在這方面.

在我而言, 曾提及過因亞仔參加了很多課外活動, 所以每天都很晚才開始做功課, 每晚都像很趕似的. 作個別論!

有2班精英班, 考全級頭60名可入讀. 坦白說, 亞仔由2年級開始已入讀至今 (如無記錯, 2年級只分1班, 不是特別講明是精英班, 只是這班會用普通話教授中文課, 3年級就正式分班), 到現在為止暫時都重ok, 不覺得有太大壓力.

之前我亦曾講過, 因亞仔好幸運地由入讀至今都遇到好好的班主任及各科老師在旁指導, 呢點我個人認為都好重要!

Rank: 1


23
4#
發表於 07-10-25 18:57 |只看該作者
完全同意:D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖