- 在線時間
- 11 小時
- 最後登錄
- 08-5-10
- 國民生產力
- 11
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 12
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 23
- UID
- 160416

|
唔駛客氣!
功課量方面, 就今個星期來說, 星期一有7樣, 星期二有5樣, 今日有6樣功課, 基本上每樣都唔會太多. e.g. 英文copy book通常做2版, Worksheet 1張, 中文有詞語, 有時會做句子 or 抄課文1次(會在默書前), 常識有時有詞語 或 做作業等. 有時在學校會完成一部份, 所以都不是太花時間在這方面.
在我而言, 曾提及過因亞仔參加了很多課外活動, 所以每天都很晚才開始做功課, 每晚都像很趕似的. 作個別論!
有2班精英班, 考全級頭60名可入讀. 坦白說, 亞仔由2年級開始已入讀至今 (如無記錯, 2年級只分1班, 不是特別講明是精英班, 只是這班會用普通話教授中文課, 3年級就正式分班), 到現在為止暫時都重ok, 不覺得有太大壓力.
之前我亦曾講過, 因亞仔好幸運地由入讀至今都遇到好好的班主任及各科老師在旁指導, 呢點我個人認為都好重要! |
|