關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 華德學校下午校(41網)
查看: 7117|回覆: 52
go

華德學校下午校(41網) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


123
1#
發表於 06-9-23 22:16 |只看該作者

華德學校下午校(41網)

請問有無家長今年自行收生會幫小朋友報呢間?

佢哋會係09年轉全日制搬到延文禮士道聖家中學隔離喎,
而家好似整緊幅地?

Rank: 3Rank: 3


123
2#
發表於 06-9-23 22:39 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

up

Rank: 1


1
3#
發表於 06-9-24 19:47 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

聽聞已縮班(小二及小一只有2-3班).
為何不選上午校?

Rank: 5Rank: 5


1339
4#
發表於 06-9-25 11:49 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

聽聞上午校派位較理想

Rank: 3Rank: 3


123
5#
發表於 06-9-26 08:13 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

viviancc

我哋唸住下午校會搬新校舍,你選上午校呀?

Rank: 3Rank: 3


123
6#
發表於 06-9-26 08:19 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

LailaiChan

聽聞下午校有得搬新校,派位都o.k,
上午校雖然d人話好d,但要係舊校,校舍太舊lu

Rank: 5Rank: 5


1339
7#
發表於 06-9-26 12:01 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

我準備明天交表,由教統局資料所知, 去年下午只有56人,上午101人,只要老師好便得啦,校舍小,不是問題

Rank: 3Rank: 3


123
8#
發表於 06-9-26 12:32 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

係呀下午校d老師都好好,我入過學校了解過la,
少班教學都無問題播.我會選下午校.

LailaiChan 寫道:
我準備明天交表,由教統局資料所知, 去年下午只有56人,上午101人,只要老師好便得啦,校舍小,不是問題

Rank: 5Rank: 5


2901
9#
發表於 06-9-26 16:12 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

Hi,
我囝讀下午校,好開心!P1-3 有25人左右,P4有30+,人小左,老師多D時間同小朋友溝通,好D架.

祝你成功啦!
怒傷肝,喜傷心,思傷脾,憂傷肺,恐傷腎........

Rank: 3Rank: 3


123
10#
發表於 06-9-26 18:44 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

Hi motherlau,

THX.你好呀.我今日交了表格.我都希望得架.我都覺少人d
老師會易handle到小朋友.
你囝囝讀幾年級呀?
日後多些交流

Rank: 5Rank: 5


2901
11#
發表於 06-9-27 20:42 |只看該作者

Re: 華德學校下午校(41網)

Hi Francisma,

囝囝讀P.4 la, 功課唔多,重有時間睇下書,我就OK la.

Gook Lucky!!
怒傷肝,喜傷心,思傷脾,憂傷肺,恐傷腎........

Rank: 3Rank: 3


289
12#
發表於 07-8-15 22:09 |只看該作者
Daddy在此校畢業, 請問第一輪是否很大機會入到?
有說此校功課很多, 英文程度唔高, 想請教多些資料, 如升中派位, 校風, 讀書壓力大嗎?  Thanks


101
13#
發表於 07-8-16 22:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


472
14#
發表於 07-8-16 22:49 |只看該作者
校風良好,學校一直注重品德培養,閱讀氣氛良好。中文程度較深,英文一般。今年派位可参考其網頁,今年派得不錯。

因為這幾年受新校舍一波三折的困擾,報讀人數較少,所以小班教學,師生關係十分密切,小兒剛過去的小一,老師都照顧得很好。現在新校址已定,相信報讀人數會上升。

Rank: 3Rank: 3


289
15#
發表於 07-8-18 01:39 |只看該作者
原文章由 Puiyin 於 07-8-16 22:49 發表
校風良好,學校一直注重品德培養,閱讀氣氛良好。中文程度較深,英文一般。今年派位可参考其網頁,今年派得不錯。

因為這幾年受新校舍一波三折的困擾,報讀人數較少,所以小班教學,師生關係十分密切,小 ...

謝謝妳們的回覆
聽說有很多功課,請問妳囝囝有否感到壓力? 讀得開心嗎?
我唔想囡囡日後讀書太大壓力, Thanks.

Rank: 3Rank: 3


472
16#
發表於 07-8-18 16:01 |只看該作者
不覺功課多,數量適中, 兩個仔仔將升P2 and P4。

每個學期兩評估一考,看來像每個月都考一考, 但第一次評估成績不算在成績表內, 第二次佔20%,exam佔80%。所以最重要還是exam的表現。我會consider兩次評估是定期温習。基本上兩個仔仔讀得很愉快。

Rank: 3Rank: 3


289
17#
發表於 07-8-18 18:20 |只看該作者
原文章由 Puiyin 於 07-8-18 16:01 發表
不覺功課多,數量適中, 兩個仔仔將升P2 and P4。

每個學期兩評估一考,看來像每個月都考一考, 但第一次評估成績不算在成績表內, 第二次佔20%,exam佔80%。所以最重要還是exam的表現。我會consider兩次評估是 ...

Thanks.
如有20分,入到的機會高嗎?

Rank: 3Rank: 3


472
18#
發表於 07-8-18 19:14 |只看該作者
My Chinese writing pad is not working, hope you don't mind if I reply in English.

Your kid should have no problem in getting a place.  In the last few years, you could get a place right a way because of limited application.

Rank: 3Rank: 3


289
19#
發表於 07-8-19 16:23 |只看該作者
原文章由 Puiyin 於 07-8-18 19:14 發表
My Chinese writing pad is not working, hope you don't mind if I reply in English.

Your kid should have no problem in getting a place.  In the last few years, you could get a place right a way  ...

點解少人報呢? 係未confirm搬新校舍的問題, 還是D家長情願選上午校? 定因為D家長first choice揀晒同校網D名校?
咁妳最初為小朋友揀呢間學校是什麼原因? 同埋係第一輪入 or 派位入?
唔好意思咁多問題


682
20#
發表於 07-8-20 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖