關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問動詞+ s 或 es 有冇 rules?
發新帖
查看: 1613|回覆: 5
go

請問動詞+ s 或 es 有冇 rules? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


254
1#
發表於 07-10-21 18:49 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問動詞加 "s" 或 "es" 同最後或尾2字母是否vowel 有冇關係?
   0    0    0    0

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

醒目開學勳章 王國長老


6490
2#
發表於 07-10-22 00:21 |只看該作者
原文章由 Sigma 於 07-10-21 18:49 硐表
請問動詞加 "s" 或 "es" 同最後或尾2字母是否vowel 有冇關係?



有架,

go.......goes
do.......does
try .......tries

but

say......says
pay......pays
呢兩個唔洗"es"因為尾2字母是vowel "a"


310
3#
發表於 07-10-22 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


254
4#
發表於 07-10-22 22:00 |只看該作者
清楚晒!  唔該 ZZdaphne 和 w.sky

Rank: 3Rank: 3


254
5#
發表於 07-10-22 22:01 |只看該作者
清楚晒! Thanks ZZdaphne & W.sky.

Rank: 3Rank: 3


223
6#
發表於 07-10-27 01:07 |只看該作者
oh I see, tks
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖